X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת YELLOW
▪  ▪  ▪

רשת חנויות הנוחות המובילה בישראל, יוצאת בקמפיין מקורי וחדש הפונה אל קהל הנשים העובדות.
הקמפיין מבית היוצר של מקאן אריקסון, הינו פרק נוסף בסדרת העיזים של YELLOW ומבוסס על פרודיה על סרטי האימה הקלאסיים. במרכזו נמצאת האישה העושה את דרכה הביתה בשעה מאוחרת, לאחר יום עבודה מפרך, כשלפתע מגיעה שיחת טלפון מהבעל שנתקע בעבודה ולא יכול לבצע את המשימות שביקשה ממנו. אט אט מתחילות ליפול עליה מטלות/עיזים המרחיקות ממנה את הדבר שהכי חשוב לה - הבית והילדים אליהם כל כך רצתה להגיע.
לדברי מנהלת השיווק והאסטרטגיה בפז, חגית קמין, "הפניה לנשים כקהל היעד של הקמפיין, מבוססת על ההכרה בעובדה כי הנשים הן אלה המקבלות את ההחלטה על קנית המזון בבית. "ממחקרים שאנו עורכים עולה כי 45% מהצרכנים של Yellow הן נשים". קמין מציינת כי הסרט, המצולם בלילה נועד להמחיש את זמינות חנויות YELLOW הנותנות מגוון פתרונות על הדרך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
לדבריה, מחקרים מראים כי הנשים המודרניות מתרוצצות מסביב לשעון בניסיון לחלק את זמנן בין חיי המשפחה, העבודה, הבית והרצון לזמן אישי. "חנויות YELLOW הזמינות עבורן על הדרך מסוגלות לתת להן בעצירה אחת מגוון פתרונות ( One Stop Shop) לצרכים שונים החל במוצרי מכולת כמו לחם, ביצים, חלב וגבינה, דרך יין, משיכת מזומנים ועוד, ובכך לקצר את הזמן המפריד בינן ובין הבית", אומרת קמין.
היקף ההשקעה בקמפיין התדמיתי נאמד בכחצי מיליון דולר. הקמפיין כולל סרטוני פרסומת בטלוויזיה שיעלו השבוע בערוצים 10 ו-22, שלטי חוצות ושילוט בתחנות.
רשת חנויות YELLOW נמצאת בבעלות חברת פז. הרשת מונה 130 סניפים הממוקמים בתחנות הדלק של פז.
קרדיטים:
במאי: שחר סגל
סמנכ"לית לקוחות: רוני קורל
סמנכ"ל קריאטיב: טל רביב
מנהל קריאטיב: איתי גלאון
צוות קריאטיב: נעם גזית, עד נוי, עידו בן-דור
מנהל לקוחות: יואב בראל
תקציבאית: רעות פרנקל
פלנינג: שחר רדין, שירה לוי
מדיה: ליאור דורי, תמי ריצ'ארד
מפיקת משרד: אידית לוי
חברת הפקה: אולפנות
בית פוסט: ברודקאסט
עורך אוף-ליין: שי אפלברג
עורכת אונליין:מאיה משהו

תאריך:  11/05/2006   |   עודכן:  11/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il