X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אדידס
▪  ▪  ▪

חברת אדידס העולמית, נערכת לאירוע הספורט של השנה ומשיקה לקראת משחקי המונדיאל את "Victory League" - מהדורה חגיגית ומוגבלת של מוצרי טיפוח לגבר, אשר עוצבה בהשראת רוח הניצחון, הקבוצה ופרץ ההתרגשות.
במשחקי המונדיאל האחרונים, שהתקיימו בשנת 2002, השיקה אדידס, מהדורת מוצרי טיפוח מוגבלת תחת השם "Sport Fever" ועל-פי דיווחי החברה נמכרו אז כ- 3.6 מיליון מוצרים ברחבי העולם, שהיקפם הכספי נאמד בכ- 23 מיליון דולר.
יהודה בראון, מנכ"ל אינטרקוסמא אומר: "בשנת 2006 צופה אדידס העולמית מכירות של כ- 7.1 מיליון מוצרים מסדרת Victory League"" . אנו מאמינים שמהדורת המונדיאל של אדידס תזכה להצלחה רבה גם בישראל וצופים כי מחזור המכירות של מהדורת Victory League בישראל יסתכם בתום קיץ 2006 בכ- 3 מיליון ש"ח".
בראון מוסיף כי באדידס מכירים בהתהוותו של "הגבר האובר סקסואלי" המשלב בין אהבתו העזה לגברי שבענפי הספורט - הכדורגל, לצד צרכיו ורצונו להיות מטופח, מודרני ועכשווי. לכן, אומר בראון, שקדו באדידס על ייצור סדרה איכותית, יוקרתית וחגיגית, לרגל משחקי המונדיאל 2006.
מהדורת המונדיאל, "ליגת הניצחון של אדידס" כוללת סדרה בת 6 מוצרים ובהם: או דה-טואלט, אפטר שייב, ג'ל רחצה, ספריי גוף, דאודורנט רול-און ודאודורנט ספריי אנטי-פרספרנט
מהדורת "ליגת הניצחון של אדידס" מבוססת על תווי ריח אוריינטליים, בעלת ניחוח מעודן, אלגנטי ועצי הנחשב לעכשווי ומודרני. תווי הריח העליונים הם של ברגמוט, ריחן ודשא שזה עתה נקצר ונתמכים בלבנדר פירותי חריף וחמים, אגס וקינמון. המכלול מודגש באמצעות תווים גבריים חושניים.
עיצוב מהדורת "ליגת הניצחון של אדידס" הנו מודרני, מלא השראה ועוצמה. ברקע מופיע הכדור של אדידס שעוצב באופן מיוחד בשחור בוהק ואלגנטי ושלושה פסי זהב זוהרים. מרכז העיצוב הוא חתימת הכדורגל של אדידס 2006, סמל מוזהב עכשווי ומיוחד עם משיכה מסתורית - המזמין להיות חלק מעולם ליגת הניצחון.
את מהדורת המונדיאל - "ליגת הניצחון של אדידס", ניתן להשיג בסניפי רשת סופרפארם.

תאריך:  14/05/2006   |   עודכן:  14/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il