בהמשך להצלחה האדירה של AXE ספריי לכל הגוף (11% נתח שוק כספי מקטגוריית הדאודורנטים לגבר, נילסן 3.06), יוניליוור ישראל, המשווקת את מותג הדאודורנטים לגבר AXE, מרחיבה את מגוון המוצרים שלה ומשיקה סדרה חדשה - AXE סטיק. שוק הדאודורנטים לגברים בישראל נאמד בכ-64 מיליון שקל על-פי נתוני נילסן (שנתי מרץ 06).
הסדרה החדשה מציעה חמישה דאודורנטים בגרסת סטיק, המשלבים הגנה לטווח ארוך בשילוב ניחוחות מיוחדים: AXE Essence בניחוח מתקתק מרגש, AXE Kilo בניחוח רומנטי מפתה, AXE Phoenix בניחוח מחוספס וחושני, AXE Touch בניחוח מרענן וחושני ו-AXE Unlimited בניחוח גברי קלאסי.
מחיר מומלץ לצרכן: דאודורנט AXE סטיק מהסדרה החדשה: 32.99 שקל (76 גרם). בחודש הראשון ישווק AXE סטיק במחיר היכרות.
השקת הסדרה החדשה של AXE סטיק תלווה בקמפיין פרסום, באמצעות מקאן-אריקסון, ופעילות שיווקית נרחבת, בהשקעה של כ-1.5 מיליון ₪. המהלך כולל סרטון פרסום ל-AXE, עם סגיר המציג את הסדרה החדשה, שיעלה בטלוויזיה וכן קמפיין אינטרנט באתרים המובילים ופעילות בנקודות המכירה להדגשת הנראות וליצירת בולטות.
הסדרה החדשה, AXE סטיק, מצטרפת לסדרת AXE דאודורנט ספריי לכל הגוף המשווקת כיום, הכוללת 6 דאודורנטים בעלי ריח מדהים.
AXE מתמקד בגברים צעירים וצעירים בנפשם ומציע להם מותג טיפוח: צעיר, סקסי, נועז, חדשני ובעל ניחוח נפלא ומפתה שאי אפשר לעמוד בפניו. פנייה זו אל הצרכנים תואמת מגמה עולמית ומקומית של עלייה במודעות לאופנה ולטיפוח אישי בקרב גברים צעירים.בעולם, AXE משווק בהצלחה רבה ביותר מ-60 מדינות.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2005 בכ-42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום הנקיון.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.