X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ש. שסטוביץ
▪  ▪  ▪

הטניסאית מריה שראפובה ממשיכה להוביל את קמפיין ליידי ספיד סטיק, מותג הדאודורנטים הנשיים המוביל בישראל לסדרת "ליידי ספיד סטיק 24/7".
ליידי ספיד סטיק 24/7 מיועד לאישה המודרנית העסוקה, המחפשת הגנה יעילה לאורך זמן. הדאודורנט, במרקם סטיק, מצויד בטכנולוגיה חדישה וייחודית בה הדאודורנט מפריש ניחוח רענן כאשר הוא בא במגע עם זיעה. הריח הרענן משתחרר לאורך זמן בהתאם לצריכה. הדאודורנט משאיר אותך יבשה ומוגנת מהשעה הראשונה עד השעה ה- 24, 7 ימים בשבוע, על מנת שתרגישי בטוחה בכל שעה.
שראפובה נבחרה להוביל את קמפיין ספיד סטיק בשל היותה משדרת ערכים התואמים את ערכי המותג ספיד סטיק - טניסאית מצליחה (מקום ראשון בווימבלדון 2004 ושני בליגה העולמית בשנת 2005), המפורסמת גם בזכות יופייה ואורך חייה הפעיל המחפשת דאודורנט המבטיח הגנה לאורך זמן ובכל מצב.
כטניסאית היא זקוקה להרגשת הביטחון וזקוקה לדאודורנט שיכולה לסמוך עליו גם במצבי לחץ. שראפובה מגלמת את כל מה שמייצגת ליידי ספיד סטיק: הגנה, בטחון ומהימנות.
בסרטון הפרסומת החדש מופיעה שראפובה כשהיא מניידת בין משחקי טניס, נסיעות בעולם, צילומי דוגמנות ואירועים נוצצים על השטיח האדום. היא נמצאת בתנועה 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע ורוצה להרגיש רעננה לאורך זמן.
סיסמת הקמפיין: ליידי ספיד סטיק 24/7 מתפקד במצבי בלחץ.
שראפובה מסרה כי היא נרגשת לייצג את ליידי ספיד סטיק ולהיות חלק ממשפחת "קולגייט פלמוליב". שראפובה הוסיפה כי היא חשה חיבור טבעי למוצרי החברה כיוון שהם חלק בלתי נפרד מחייה האישיים והמקצועיים.
לדברי עינת פורטוגלי, מנהלת השיווק של חטיבת קולגייט פלמוליב: "סדרת "ליידי ספיד סטיק 24/7" מציעה מענה לנשים הזקוקות להגנה מתמשכת ומרבית לחייהן העמוסים. מתוך תפיסה כי נשים בגילאי 15-34 חיות באקשן מתמיד וזקוקות לדאודורנט שיספק להן הגנה מושלמת לכל שעות היום".
ליידי ספיד סטיק 24/7 נמכר באריזה נוחה ונשית, בולטת על המדף, במגוון ניחוחות רעננים: FRESH FUSION - שילוב של תפוח, אפרסק, יסמין, סיגליות וורדים, FRUITY SPLASH - עלים ירוקים וסיגליות משולב בתמצית ריח עץ טבעי ו - POWDER BURST - שילוב של וניל, פרחים ותמצית ניחוח אבני נחלים.
סדרת ליידי ספיד סטיק 24/7 , נמכרת ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות במרקם סטיק במחיר מומלץ לצרכן של 26.99 ש"ח ובמרקם ג'ל במחיר מומלץ לצרכן של 30.99 ש"ח.
למותג ליידי ספיד סטיק מספר סדרות:
ליידי ספיד סטיק קלין גלייד - דאודורנט מהפכני המבטיח הגנה שקופה ל-24 שעות. שקוף כמו ג'ל, יבש כמו סטיק. ליידי ספיד סטיק ריחני - מבטיח הגנה מפני זיעה וריח לא נעים ל - 24 שעות. בעל ריחות אקזוטיים שאינו משאיר סימן לבן.
ליידי ספיד סטיק ג'ל - דאודוראנט אנטי פרספירנט המונע זיעה ומעניק הגנה למשך כל היום. ליידי ספיד סטיק בסיסי - מעניק הגנה מפני זיעה וריח לא נעים לכל היום.

תאריך:  15/05/2006   |   עודכן:  15/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאלה בן שושן לחיאני, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מנגו    אריק בן זינו מנכ"ל מנגו ישראל מוסר כי עד סוף השנה עתידה הרשת לפתוח חנויות נוספות בקניונים ברחבי הארץ
יפה אפרתי, יח"צ
- הודעה מטעם יחסי ציבור
צבי וילדר
- הודעה מטעם מגזין "COSMOPOLITAN"
אלינור שפס, יחסי ציבור
- הודעה מטעם הקניון הגדול פ"ת    אמרו לכן פעם שאתן ילדות יפות? אולי תמיד אמרו עליכם שאתם ליצני הכיתה? האם תמיד חלמתם לצעוד על מסלול הדוגמנות ולשחק? אז האודישן הגדול הוא המקום בשבילכם...
מארי מיכאלי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מגה ספורט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il