X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תנו לחיות לחיות
▪  ▪  ▪

השבוע שווה להיכנס לרשימת האימוץ ולו בכדי להעלות חיוך על הפנים - כלבים וחתולים מצחיקים במיוחד, בכל אחת מהתמונות ניכר אופיים. האזניים של חרג'וקית, המבט מלא ניסיון החיים של פודי ב'...
פודי ב', חרג'וקית, סעידה ויונית, המון כלבים וחתולים מקסימים מחכים לכם גם השבוע בבית המחסה של "תנו לחיות לחיות".
לאתר תנו לחיות לחיות

גבריאל

כלב דני זכר כבן שנה. מתנדב העמותה ראה חבורה של צעירים מכים את הכלב, והוא פשוט קנה אותו מהם, והביא אותו לבית המחסה לבעלי חיים של "תנו לחיות לחיות". הוא עדין נפש, מקסים, אוהב לא פחדן. מיקום: תצפית. צילום: 15.5.

האחיות

כלבות אחיות כבנות חודש, שיגדלו לגודל בינוני. מישהו מצא ליד ביתו חמישה גורים, הוא הניק אותם ולאחר שהחלו אוכלים לבד הצליח למצוא בתים מאמצים לשלושה מתוך החמישה. השתיים שנותרו הועברו לבית המחסה של "תנו לחיות לחיות". הן שובבות עם אופי גורי, מתוקות ומקסימות. מיקום: חתוליה. צילום: 15.5.

וינייט

כלב דוג דה בורדו גזעי כבן שנה. הוא היה קצת נמוך מיתר בני הגזע ולכן התגלגל אל העמותה. הוא חמוד, רגוע, אוהב לישון ובעיקר מתוק אמיתי. הוא רוצה לחיות בבית עם חצר, כי הוא לא אוהב ללכת עם רצועה. מיקום: תצפית. צילום: 15.5.

חנן ויצחקי

2 גורים זכרים בני כשבעה שבועות. התגוררו מאז שנולדו ועד כה אצל מתנדבת עמותת "תנו לחיות לחיות", אצלה זכו להנקת יד. היא לא ישנה בלילות על-מנת להאכיל אותם ואפילו לקחה אותם איתה לחוג לעבודה סוציאלית. כעת הם מצפים לזכות בבית אוהב. מיקום: חתוליה. צילום: 15.5.

חרג'וקית

כלבה קטנטנה כבת שנה. הגיעה על מתנדבת העמותה לאחר שנמצאה עזובה בתחנת אוטובוס. היא לקקנית, עדינה ומתאימה למגורים בבית עם ילדים ואפילו בדירה. מיקום: תצפית. צילום: 15.5.

יונית

טריקולורית כבת שלושה חודשים. היא אומצה פעם אחת והוחזרה לאחר שהמאמצים החליטו שהם לא מסתדרים עם חתולים. היא עליזה, מקסימה, סקרנית ובעלת ביטחון עצמי וכבוד. מיקום: חתוליה. צילום: 15.5.

לאטה

חתול כבן שנה עם שלוש רגליים בלבד. הוא עבר תאונת דרכים ולא נותרה ברירה אלא לכרות את מה שנשאר מרגלו. הוא מקסים. מיקום: חתוליה. צילום: 15.5.

נטלי

כלבה כבת שלוש שהיגעה לבית המחסה לבעלי חיים על-ידי מתנדב העמותה בבאר שבע. הוא הביא אותה מבית שלא יכול היה לטפל בה יותר. היא מאוד חברותית, חייכנית ובקיצור - מתוקה אמיתית. מיקום: תצפית. צילום: 15.5.

סעידה

כבת ארבעה חודשים. כלבה חביבה ואוהבת לשחק. קצת הססנית בהתחלה, אבל כשנפתחת מאוד שובבה ואוהבת את בני האדם. מיקום: תצפית. צילום: 15.5.

פודי ב'

פודלית גזעית, מחונכת לצרכים, כבת חמש. היא הגיע לעמותה בימי פינוי השטחים בקיץ הקודם ומאז מחכה שיאמצו אותה. היא לא מתאימה לבית עם ילדים, אלא דווקא לאנשים מבוגרים. אם היא תמצא אהבה היא מבטיחה להחזיר חזרה, בכמויות אדירות. מיקום: משוחררת. צילום: 15.5.

קויוטי

כלב זאב מעורב מדהים ביופיו כבן ארבע. הובא על-ידי נהג רכב ההצלה של "תנו לחיות לחיות". הוא דומיננטי, יכול לשמש לשמירה ומעדיף חצר. מיקום: חצר 5. צילום: 15.5.

"תנו לחיות לחיות", טל' 4516515 - 052, 5548370 - 050, 6241776 - 03, טלמסר לתרומות 2224477 - 057.
תאריך:  18/05/2006   |   עודכן:  18/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il