רכבת ישראל הודיעה ביום חמישי האחרון על מכרז פומבי להקמת מרכז שירות לקוחות על-ידי ספק חיצוני, במטרה לשפר את שירותי המידע הניתנים לציבור הנוסעים. מכרז זה יוצא על-רקע תנופת הפיתוח הכוללת, פתיחת קווי רכבת חדשים, הקמת תחנות חדשות וכן לאור הגידול המתמשך בכמות הנוסעים.
על-פי תפיסת החברה, התפתחויות אלה מחייבות הקמת מרכז שירות לקוחות הפועל בראיה רחבה, המביאה בחשבון נושאים כגון התקדמות טכנולוגית בתחומי ה-Wireless Communication ,Hand Held Devices ,Voice Recognition, אפשרות לשילוב אינטרנט סלולרי ותאום עם מפעילי תחבורה אחרים.
ראוי לציין כי בעתיד הקרוב הנהלת החברה מתכננת להרחיב את מגוון השירותים הניתנים על-ידי מרכז שירות הלקוחות לתחומי: הטלמרקטינג, תמיכה טכנית, גביה במהלך מענה, ניהול מועדון לקוחות וכדומה. כיום מוקד שירות לקוחות מספק בעיקר שירותי מידע לנוסעים.
מנכ"ל רכבת ישראל, עופר לינצ'בסקי, מסר כי "מכרז זה עומד במרכז של תהליך המתמשך לשיפור השירות לנוסעי רכבת ישראל ומצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים המקודמים בימים אלו בתחום המידע לציבור כגון: הקמת אתר אינטרנט, התקנת מערכות מידע בזמן אמת בתחנות אשר באמצעותן יוכלו הנוסעים להתעדכן באמצעות מסכים אלקטרוניים אודות תנועת הרכבות ושירותי אינטרנט בתחנות ובקרונות".