X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רכבת ישראל מכרז זה עומד במרכז של תהליך מתמשך לשיפור השירות לנוסעי רכבת ישראל ומצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים המקודמים בימים אלו בתחום המידע לציבור
▪  ▪  ▪

רכבת ישראל הודיעה ביום חמישי האחרון על מכרז פומבי להקמת מרכז שירות לקוחות על-ידי ספק חיצוני, במטרה לשפר את שירותי המידע הניתנים לציבור הנוסעים. מכרז זה יוצא על-רקע תנופת הפיתוח הכוללת, פתיחת קווי רכבת חדשים, הקמת תחנות חדשות וכן לאור הגידול המתמשך בכמות הנוסעים.
על-פי תפיסת החברה, התפתחויות אלה מחייבות הקמת מרכז שירות לקוחות הפועל בראיה רחבה, המביאה בחשבון נושאים כגון התקדמות טכנולוגית בתחומי ה-Wireless Communication ,Hand Held Devices ,Voice Recognition, אפשרות לשילוב אינטרנט סלולרי ותאום עם מפעילי תחבורה אחרים.
ראוי לציין כי בעתיד הקרוב הנהלת החברה מתכננת להרחיב את מגוון השירותים הניתנים על-ידי מרכז שירות הלקוחות לתחומי: הטלמרקטינג, תמיכה טכנית, גביה במהלך מענה, ניהול מועדון לקוחות וכדומה. כיום מוקד שירות לקוחות מספק בעיקר שירותי מידע לנוסעים.
מנכ"ל רכבת ישראל, עופר לינצ'בסקי, מסר כי "מכרז זה עומד במרכז של תהליך המתמשך לשיפור השירות לנוסעי רכבת ישראל ומצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים המקודמים בימים אלו בתחום המידע לציבור כגון: הקמת אתר אינטרנט, התקנת מערכות מידע בזמן אמת בתחנות אשר באמצעותן יוכלו הנוסעים להתעדכן באמצעות מסכים אלקטרוניים אודות תנועת הרכבות ושירותי אינטרנט בתחנות ובקרונות".

תאריך:  22/05/2006   |   עודכן:  22/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il