X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם GoNext
▪  ▪  ▪

חברת GoNext הודיעה, היום, כי רכשה מערכת של חברת אינפוג'ין הישראלית. GoNext היא חברת האינטרנט הסלולרי הראשונה בעולם העושה שימוש במערכת המרת תכנים המהפכנית של חברת אינפוג'ין הישראלית.
עד היום, בוצעה המרת תכנים מפרוטוקול האינטרנט HTML לטלפונים התומכים בפרוטוקול SHTML באופן כמעט אוטומטי, וזו הסיבה ש-GoNext אשר השיקה טכנולוגיה מבוססת SHTML פרצה לשוק עם מגוון תכנים גדול כבר ביום ההשקה.
בחודש אפריל 2001 החלה החברה לספק תכנים גם לפלאפונים התומכים בפרוטוקול WAP המרת התכנים לטכנולוגיה זו היתה כרוכה עד כה בהשקעות גבוהות.
המערכת שנרכשה מבצעת באופן אוטומטי המרות מ-SHTML ל-WAP, תוך התאמת המידע למכשיר הקצה הספציפי, וכך מאפשרת ל-GoNext אפשרות של הוספת תכנים מתוך ה-Web במהירות ובעלויות נמוכות בנוסף ליכולת הפקה ופיתוח אתרים ושירותים לפורטל הסלולרי שמפעילה GoNext למנויי פלאפון.
גדי שבדרון, סמנכ"ל השיווק שלGoNext אמר: "יכולת ההמרה, מפרוטוקול סלולרי אחד (SHTML) לפרוטוקול סלולרי אחר (WAP), מהווה יתרון משמעותי לחברת GoNext, אשר הינה החברה היחידה בעולם המספקת שירותים ותכנים בשני הפרוטוקולים: WAP ו-SHTML במקביל.
ערן ויילר, המייסד ומנכ"ל משותף באינפוג'ין, הוסיף: "חשיבות העסקה לאינפוג'ין מקורה בעובדה שחברת GoNext, ספקית התוכן הסלולרי הגדולה בישראל, בחרה באינפוג'ין לאחר שבחנה פתרונות של החברות מובילות בתחום. הפתרון של אינפוג'ין מצטיין בכך שהוא מאפשר למפעיל הסלולרי להוסיף תכנים חדשים בזמן הקצר ביותר, בצורה הפשוטה והאינטואיטיבית ביותר וללא כל צורך בהתמודדות עם התאמות למכשירי הקצה השונים".
מיכה בן-אסא, לשעבר סמנכ"ל קומברס ואחראי על כל פעילות קומברס באירופה, הצטרף לאחרונה לחברת אינפוג'ין כמנכ"ל משותף בחברת אינפוג'ין, לדבריו "התקנת המערכת ב-GoNext, תאפשר לניסיון המצטבר, שיתקבל משיתוף הפעולה, להשיג יתרונות טכנולוגיים ועסקיים במו"מ שאנו מקיימים בימים אלה עם מפעילים באירופה ובדרום מזרח אסיה."
אודות GoNext
GoNext היא חברת האינטרנט סלולרי המובילה בישראל, עם למעלה מ-320,000 מנויים קבועים, המהווים למעלה מ-85% מסך משתמשי האינטרנט הסלולרי בישראל. על-פי דיווחי החברה, נרשמות מדי יום כ-200,000 כניסות בממוצע בסוגי הפלאפונים השונים. GoNext מציעה למעלה מ-300 אתרי אינטרנט נייח, שהומרו לפרוטוקול סלולרי, ושירותים בעברית במגוון עצום של תחומים.
בנוסף, פיתחה החברה שונים משרות אפליקציות ייחודיות, ביניהן: הורדה ושליחת אנימציות וצלצולים, יכולת שליחת הודעת sms בו זמנית למספר נמענים, יכולת קבלה ושליחת דואר אלקטרוני ללא מגבלת אורך הודעה מהפלאפון למחשב וההיפך, גישה לחשבון הבנק האישי, איתור כתובת ומספרי טלפון של שירותי חירום ושירותי נוחות הממוקמים בקרבת הלקוח, השתתפות בפורומים פופולריים באתרי אינטרנט נייח ועוד.
למידע נוסף: www.gonext.co.il
אודות InfoGin
חברת אינפוג'ין מפתחת ומשווקת פלטפורמה המאפשרת המרה אוטומטית ובזמן-אמת של דפי-אינטרנט והצגתם על-גבי כל המכשירים הניידים (טלפונים סלולרים ומחשבי כף-יד PDAs). הייחודיות של הטכנולוגיה מאפשרת למשתמש חווית גלישה אמיתית, לכל אתרי האינטרנט, תוך התמקדות בצרכיו והעדפותיו. כיום נדרשת התערבותו של בעל התוכן או המפעיל הסלולרי בכל הקשור בהכנת תכנים לעולם הסלולר.
ההמרה האוטומטית מתאפשרת הודות לטכנולוגיה ייחודית שפותחה על-ידי אינפוג'ין, המאפשרת זיהוי המרכיבים השונים בדף, תפקידם הפונקציונלי, ובהמשך תיעדופם ואופן הצגתם על-גבי המכשיר. כמו כן על בסיס טכנולוגי זה פיתחה אינפוג'ין כלי התאמת תכנים, למקרים בהם נדרשת התאמה על-פי דרישת ספק התוכן או המפעיל הסלולרי, באופן ויזואלי וללא כל צורך בידע טכנולוגי בתחום.
פרטים נוספים ניתן למצוא באתר www.InfoGin.com.

תאריך:  29/07/2002   |   עודכן:  29/07/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il