X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק לאומי וטרמינל 1;
התוכנית מאפשרת צבירה של מיילים המקנים כרטיסי טיסה וחבילות נופש אטרקטיביות חינם בחו"ל
▪  ▪  ▪

חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד ורשת טרמינל 1, מקבוצת דיזנהויז, הודיעו היום על השקת תוכנית נאמנות חדשה, בשם SKYLine. התוכנית מאפשרת צבירה של מיילים המקנים כרטיסי טיסה וחבילות נופש אטרקטיביות חינם בחו"ל.
עם הפעלת תוכנית הנאמנות החדשה, נהנים לקוחות לאומי קארד מצבירת מיילים פי 3 לחו"ל: צבירת נקודות בלאומי קארד, צבירת מיילים בגין רכישת נסיעות לחו"ל בטרמינל 1 וצבירת מיילים בחברות התעופה.
על-פי תנאי התוכנית, כל 1 דולר של רכישה בטרמינל 1 שווה 10 מיילים בתוכנית SKYLine (הצבירה תחול מהדולר הראשון ברכישות של 200 דולר ומעלה לנוסע). בנוסף, יכולים לקוחות לאומי קארד להמיר נקודות לאומי קארד למיילים בתוכנית SKYLine, כאשר 23 נקודות לאומי קארד שוות 12 מיילים ב-SKYLine.
ההצטרפות לתוכנית היא אוטומטית ואינה כרוכה בתשלום. כל לקוח של לאומי קארד המחזיק בכרטיס ויזה יצורף לתוכנית ב-1 באוגוסט 2002, והחל מחודש ספטמבר יופיע בדף החשבון שלו מונה נוסף, שיכיל את צבירת המיילים בתוכנית SKYLine. רשת טרמינל 1 פועלת באמצעות 16 סניפים ברחבי הארץ.
לרגל השקת SKYLine, עורכות לאומי קארד וטרמינל 1 מבצע מיוחד, "שמיניות באוויר", המאפשר לטוס במחירים אטרקטיביים גם במהלך תקופת החגים ולצבור מיילים כבר עכשיו.
במסגרת המבצע, מוצע כרטיס טיסה לניו-יורק במחיר 888 דולר (כולל מיסי נמל והיטל ביטחון), לינה בחדר לשניים בניו-יורק במחיר 88 דולר לאדם (במלון בדרגת תיירות), ושכירת רכב לשבוע במחיר 88 דולר לאדם (רכב מקבוצה A, מותנה ברישום 4 אנשים). המבצע בתוקף בין 15 באוגוסט ל-30 בספטמבר 2002.
אבי צימרמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בלאומי קארד, אומר כי תוכנית הנאמנות המשותפת עם טרמינל 1, רשת מובילה בתחום התיירות, מעניקה ערך מוסף משמעותי למחזיקים בכרטיסי האשראי של לאומי קארד. "תוכנית SKYLine מצטרפת לשורה של הטבות ייחודיות שאנו מציעים ללקוחות בתחום התיירות, הן בישראל והן בחו"ל", אומר צימרמן.
צבירת מיילים בתוכנית SKYLine מקנה טיסות וחבילות נופש לחו"ל. לדוגמה, צבירה של 38 אלף מיילים מקנה 3 לילות במלון בדרגת תיירות עם ארוחת בוקר בלונדון, פריז, רומא, מילנו או מינכן. צבירה של 45 אלף מיילים מקנה כרטיס טיסה (בטיסת שכר) לפריז, לונדון, רומא, אמסטרדם, מינכן או מילנו (שתי הדוגמאות האלה הן למימוש בין 20 באוקטובר ל-20 במרץ).
האתר של לאומי קארד: www.leumi-card.co.il

תאריך:  30/07/2002   |   עודכן:  30/07/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il