X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קורנפלקס תלמה
▪  ▪  ▪

סדרת הריאליטי "ליגת קורנפלקס תלמה - אלוף הכדורגל" הגיעה אמש לשיאה (ספורט 5+, 20:30) עם פרק הגמר הגדול בו הוכתר אורי וורנר, בן 17 מחשמונאים, לאלוף הכדורגל הבא של ישראל. וורנר נבחר מבין אלפי נערים מכל רחבי הארץ, במיונים שנמשכו מעל ארבעה חודשים, והוא ייסע להתארח ולהבחן בקבוצת צ'לסי אלופת אנגליה. את גביע האלוף הגיש לו אברהם גרנט, שגם ילווה אותו בנסיעתו לצ'לסי.
לשלב הסופי אמש - שלב בעיטות מ- 11 מטר מול שוער הפועל כפר סבא, אושרי לוי, הגיעו שניים: אורי וורנר ושלומי אזולאי. ב"דו קרב" של בעיטות הבקיע שלומי אזולאי 4 שערים ואורי וורנר הבקיע 5 - וזכה בתואר אלוף הכדורגל הבא של ישראל.
"כשראיתי מי היריב שמולי, פחדתי עוד יותר" אמר וורנר לאחר נצחונו על חברו שלומי. "כדי לא להתרגש מדי לא הסתכלתי בכלל על השוער אלא על הכדור ועל הדשא", גילה את סוד נצחונו.
אורי וורנר (חובש כיפה), ממשפחה דתית, עלה עם משפחתו מאנגליה לפני 6 שנים, ושיחק כדורגל עוד בילדותו בלונדון. בארץ הוא ניגש לבחינות בהפועל ת"א, אך בשל המשחקים בשבת העדיף לוותר. ואכן "משחקים בשבת זו הבעיה" אמר אביו של אורי לאחר הניצחון. בינתיים משחק אורי בקבוצת מ.ס חבל מודיעין (שמשחקים ביום שישי ולא בשבת) ומשמש גם כעוזר מאמן לילדים בכיתות א-ב.
וורנר לומד בתיכון במודיעין במגמה ביולוגית והיום - הבוקר שלאחר הגמר הגדול - יש לו בגרות בתנ"ך!
לוורנר היה קשה לעכל את הזכיה: "אני עדיין לא מאמין שזה קורה לי, בטח רק מחר בבוקר אני אקלוט את זה. משחק הגמר עצמו היה כל כך מרגש, מול כל הקהל, אבל השתדלתי לא להתרגש יותר מדי ולשחק כאילו אני במשחק בשכונה. כל התוכנית הזו היתה חוויה שלמדתי ממנה המון. פתאום גם נהייתי מפורסם ואנשים מזהים אותי ברחוב, זה כיף".
אורי וורנר יופיע על אריזות קורנפלקס תלמה במהדורה מיוחדת שתשווק הקיץ.
שלומי אזולאי, בן 16.5 מטבריה, שזכה במקום השני פרגן לחברו אורי: "אם יש מישהו שמגיע לו לזכות - זה אורי". הוריו של שלומי לא הסתירו את אכזבתם אך תמכו ואמרו כי הם בטוחים ששלומי יצליח וכי הם שמחים שמי שזכה זה אחד מחבריו של שלומי - אורי. אמא של שלומי הוסיפה "זו היתה חוויה מדהימה. כל הצלחות שהוא שבר בבית לאורך השנים - זה היה שווה!"
במקום השלישי הגיעו שני מתמודדים צעירים, שהשופטים אמרו עליהם ש"יש להם את הטכניקה ואת הכישרון, אך הם צעירים מידי לצ'לסי": אוהד אדלשטיין , בן 14 מקרית אונו ואושרי כסרי, בן 13.5 מעפולה. לשניים הוענקו גביעי מקום שלישי על-ידי אברהם גרנט ומאמן הכושר של התוכנית, אסף לב.
סדרת הדוקו- ריאליטי המדוברת "ליגת קורנפלקס תלמה - אלוף הכדורגל" של תלמה (מקבוצת יוניליוור) וערוץ הספורט בעריכתו ובימויו של רונן ישראלסקי, בהפקת חברת "סמריק הפקות" ואביב שטיין ובניהול חברת טרגט מרקט, נועדה לאתר את אלוף הכדורגל הבא של ישראל, וכללה 6 פרקים שהאחרון שבהם ישודר הערב בספורט 5+.
התוכנית התבססה על הרציונל כי בכל מגרש שכונתי יש המוני "כוכבים" שעוד לא התגלו ואשר חולמים לשחק בקבוצה מקצועית ולהיות ה"יוסי בניון הבא". במסגרת התוכנית נערכו מיונים במגרשי כדורגל ברחבי הארץ, המיועדים לבני נוער בגילאי 13-18. השופט הראשי בתוכנית היה המאמן אברהם גרנט, כשלצדו גם איציק זוהר, אבי נמני , אלון חרזי, וואליד באדיר ומאור מליקסון.
במהלך כל תקופת הליגה שיווקה יוניליוור אריזות קורנפלקס תלמה במהדורה מיוחדת, כשעל גבי האריזות הופיעו תמונותיהן של כוכבי הכדורגל השופטים בתוכנית, וכן פרטים על התחרות ועל המיונים. הקיץ, כאמור, תופיע תמונתו של אורי וורנר על האריזות.
קורנפלקס תלמה מזוהה מזה שנים כקורנפלקס של אלופים, והיה מלווה בקמפיינים פרסומיים תחת מסר זה בכיכובם של עודד קטש, השוער האגדי יענקל'ה חודורוב ועוד. במסגרת זו פעלה תלמה תחת "קורנפלקס של אלופים" לעידוד מצויינות בתחום הספורט באמצעות "קרן תלמה- מלגות לאלופים צעירים" - לעידוד ספורטאים צעירים בדרכם לחלום האליפות. הקרן העניקה מדי שנה מלגות בהיקף של 12 אלף שקל לספורטאים בגילאי 10 עד 18 וסייעה בהשתלבותם בעולם הספורט המקצועני.

תאריך:  07/06/2006   |   עודכן:  07/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il