X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סטארהום
▪  ▪  ▪

בבילון, יצרנית תוכנת שרותי המידע והתרגום, וסטארהום, ספק בינלאומי מוביל לשרותים סלולריים, המפתח מטמיע ומנהל שרותים מתקדמים למנויים סלולריים בבית, במשרד ובכל מקום, הודיעו היום (יום ד', 31.7.02) על שותפותם החדשה. על-פי ההסכם, פתרון שרותי המידע התרגום וההמרה בלחיצת עכבר של בבילון יתוסף לשרותי הלוקליזציה שסטארהום מציעה כיום ללקוחותיה.
באמצעות "שרות בבילון, המופעל על-ידי סטארהום", יכולים משתמשים לשלוח הודעת "שאילתה" (SMS) המכילות כל מילה שהיא, ולקבל באופן מיידי הודעת "תשובה" עם המידע, התרגום או המרה הרצויים. לדוגמה, משתמשים המגיעים לעיר רומא יכולים לקבל כהרף עין תרגום איטלקי למילה "מלון", מידע אודות תעריפי מלונות, להמיר מטבעות ואפילו לקבל תחזית מזג אוויר לחמישה ימים עבור העיר רומא.
שרות זה, הקיים גם עבור משתמשי WAP או iMode מבוסס על שרותי המידע בלחיצה של בבילון המיועדים לשוק המחשבים האישיים. סטארהום תהיה אחראית על השיווק והמכירות, בהתבסס על מאגר הלקוחות הקשיח שלה של ספקים סלולריים.
"סטארהום סיפקה לנו את ההזדמנות המושלמת להציע את השרות הפופולרי של בבילון לעולם משתמשי הטלפונים הסלולריים" אמר אלון כרמלי, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של בבילון. הוא הוסיף, כי "משתמשים סלולריים מצפים כיום מספקי השרות שלהם לספק להם שרותים בעלי ערך מוסף. שרותי בבילון המוצעים כבר כיום למשתמשים סלולריים זכו לתגובות חיוביות ביותר ולאחוז קבלה גבוה".
"המאגר הייחודי של בבילון של מקורות מידע רב-לשוניים וטכנולוגיית אחזור המידע בלחיצה שלה, הוכיחו עצמם כאפקטיביים בעולם האינטרנט" אמר אלון ברנע, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של סטארהום. "אנו שמחים להציע ללקוחותינו, ספקים סלולריים מובילים ברחבי העולם, את השרות האינטואיטיבי לטובת המשתמשים הפרטיים והעסקיים שלהם".
אודות בבילון בע"מ
בבילון השיקה את התוכנה שלה לראשונה בספטמבר 1997. לחברה יש כיום כבר למעלה מ-17 מליון משתמשים רשומים לתוכנת התרגום והמידע שלה, וכ-20,000 משתמשים חדשים מתוספים אליהם מדי יום. בשנה שעברה החלה בבילון לגבות תשלום עבור שרותיה, וזכתה לשיעור המרה ניכר ממשתמשי החינם למשתמשים בתשלום.
בבילון חדרה בהצלחה גם לשוק העסקי, ומכרה חבילות רשיונות למובילים בתחום התעשייה דוגמת ארנס ויאנג, יו. בי. אס, סיסקו מערכות, אוראקל, אמדוקס, סוני, קודאק, קימברלי קלארק, יו. פי. אס., קוקה-קולה, ג'ילט-בראון, פיליפס, פורד, בי. אמ. סי, קומברס, אה-א-גה, אוונטיס ורבים אחרים.
אודות סטארהום
סטארהום מספקת הצעת שרות מלא לפיתוח הטמעה וניהול של שרותים מתקדמים למנויים סלולריים בבית במשרד ובכל מקום. סביבת השרות הגלובלית הייחודית של סטארהום - פלטפורמה משותפת למספר שרותים, רשת איי פי גלובלית ומומחיות בתחום הסלולרי - מסייעת למפעילים סלולריים להתגבר על האתגרים הכרוכים בהכנסת שרותים חדשים ובפריסה מהירה עם סיכונים כספיים וטכניים מינימליים.
כספק שרות גלובלי מוביל, סטארהום מציעה תשואות גבוהות עם עלויות בעלות נמוכות, החזרת השקעה מהירה והשפעה ישירה על הרווח הממוצע ממשתמש. שרותיה של סטארהום זמינים כיום עבור למעלמה מ-30 ספקים סלולריים ברחבי העולם עם גישה ללמעלה מ-100 מליון משתמשים.
סטארהום, שנוסדה ב-1999, היא חברה בת של קומברס טכנולוגיות בע"מ, הרשומה במדד S&P 500 ובנסדאק, מובילה עולמית בתחום יישומי מולטימדיה וטלקומונוקיציה. השימוש במעמדה של קומברס בשוק בשילוב המיצוב הייחודי של סטארהום איפשר לחברה ליצור השפעה מכרעת על עולם השרותים הסלולריים.
למידע נוסף, בקרו באתר הבית של סטארהום בכתובת www.starhome.com

תאריך:  31/07/2002   |   עודכן:  31/07/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il