X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שלוח
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  שלוח
  הראל
  פוליסה

חברת הביטוח שלוח מקבוצת הראל השקעות משיקה את ביטוח הנסיעות האולטימטיבי לתרמילאים שלוח ALL IN ONE. הפוליסה החדשה הינה פרי יוזמה משותפת של החברה, למטייל, איסתא ובית החולים הדסה.
הפוליסה החדשה שלוח ALL IN ONE כוללת את כל הכיסויים בחבילה אחת. בפוליסה כיסויים ביטוחיים חדשניים בפעם הראשונה בישראל: ייעוץ וסיוע של רופא ישראלי באמצעות הטלפון, הניתן על-ידי רופאים של בית החולים הדסה 24 שעות ביממה וכיסוי ביטוחי למחלות גיאוגרפיות, כולל המשך טיפול בארץ אצל מומחים פרטיים בסכום של עד 1,000 דולר. בנוסף, כוללת הפוליסה כיסוי לביטוח איתור וחילוץ על-ידי הצוות הבלעדי של שלוח, "שלוח 669", וכיסוי ביטוחי לעוסקים בספורט אתגרי.
בנוסף לכיסויים החדשים הפוליסה המקיפה של שלוח כוללת גם כיסוי לאירועים מחלתיים והוצאות בעת אשפוז ושלא באשפוז, עד לסך של 750,000 דולר, כיסוי בגין המשך אשפוז בישראל עקב תאונה עד לסך של 100,000 דולר. כיסוי מלא לפינוי אווירי או ימי ממקום האירוע לבית חולים קרוב, לרבות אמבולנס אווירי.
כיסוי לאירוע תאונתי עקב ספורט אתגרי, עד לסך של 60,000 דולר. כיסוי לביטול או קיצור נסיעה עד לסך של 4000 דולר, כיסוי מלא להעברת גופה וכיסוי למילוט עד לסך של 750 דולר.
מוטי רוזן מנכ"ל שלוח מסר, כי הפוליסה החדשה הותאמה בעקבות הניסיון הרב שרכשה החברה בתחום התרמילאות, כך שתיתן את המענה הטוב ביותר לצרכי התרמילאים היוצאים לחו"ל לתקופות ארוכות, ל"טיול המסורתי" למזרח הרחוק ולדרום אמריקה.
לדבריו, הפוליסה החדשה שלוח ALL IN ONE כוללת מגוון כיסויים והרחבות שנמכרו עד כה בנפרד מהפוליסה הבסיסית. מעתה ייהנו המבוטחים ממחיר אטרקטיבי וכיסוי מקסימלי. רוזן ציין, כי במסגרת מיזם משותף של שלוח עם בית החולים הדסה, יוכל כל מבוטח שירכוש את הפוליסה החדשה לפנות טלפונית לרופא בישראל, 24 שעות ביממה להתייעצות ולקבלת סיוע טלפוני.
על מנת לקבל את השירות החדשני, יידרשו המבוטחים למלא שאלון רפואי אישי, טרם יציאתם מהארץ. פרטי השאלון יעודכנו באתר אינטרנט מאובטח שיהיה נגיש לרופאים של הדסה ויאפשר להם לתת מענה מדויק בזמן אמת, בעת השיחה הטלפונית עם המבוטח. רוזן הוסיף כי למעלה מ-50% מהתרמילאים הנוסעים לחו"ל רוכשים את פוליסת הביטוח של שלוח והשינויים שנעשו כוללים חידושים שאף חברת ביטוח בארץ אינה מציעה, בכלל זה הייעוץ והסיוע הרפואי הטלפוני על-ידי רופאים, 24 שעות ביממה. בנוסף כוללת הפוליסה החדשה הרחבות וכיסויים ביטוחיים חדשים.
הפוליסה החדשה שלוח ALL IN ONE תשווק ברשת איסתא. כל רוכש פוליסה שלוח ALL IN ONE, יקבל כרטיס אישי למבוטח אותו ישא במהלך הטיול כולו. הכרטיס יכלול את פרטי הפוליסה האישיים, התחייבות של שלוח לכיסוי הוצאות רפואיות ובנוסף, מספרי הטלפון של מוקדי סיוע של שלוח בכל רחבי העולם לסיוע במקרה הצורך וכן הטלפון של מוקד החירום של שלוח בארץ, הפועל 24 שעות ביממה. כל הרוכש פוליסה עד ה-1 ביוני 2003, יקבל שובר הנחה בסך 500 ש"ח למימוש ברכישת קורס פסיכומטרי "קידום אישי".
עלות הפוליסה 1.85 דולר, ליום, למטייל עד גיל 40.

תאריך:  31/07/2002   |   עודכן:  01/08/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי מוצפי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם סטארהום
שלמור שרף, יחסי ציבור
- הודעה מטעם: קרנות בנק המזרחי
ליית נחשון תקשורת
- הודעה מטעם בנק לאומי וטרמינל 1;
התוכנית מאפשרת צבירה של מיילים המקנים כרטיסי טיסה וחבילות נופש אטרקטיביות חינם בחו"ל
רויטל דורון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם בנק טפחות
מזל בן דוד, יחסי ציבור
הודעה מטעם אוניברסיטת תל-אביב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il