X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מירס
▪  ▪  ▪

חברת מירס תקשורת חושפת לראשונה את המיתוג החדש במסגרת קמפיין פרסומי "המשרד בנייד" בכיכובה של רותם אבוהב, שיכלול פרסום בטלוויזיה, בעיתונות, ברדיו ובאינטרנט.
"המשרד בנייד" פונה למגזר העסקי ומציע ללקוח עולם חדש של אפשרויות וטכנולוגיות שישמרו אותו בעניינים. השירות מאפשר לבעלי עסקים להמשיך ולנהל את המשרד מרחוק וכולל ניהול תיבת דואר אלקטרוני מתוך המכשיר, קבלה ומשלוח פקסים באמצעות מספר מירר, 2 קווי טלפון במכשיר אחד ופורטל אינטרנט סלולרי.
התסריט: איש עסקים נוהג ברכב, מדבר במירס ומבקש שישלחו לו פקס לנייד, רותם משמשת כמזכירה אישית בתוך המכשיר ומבצעת את כל הפעולות המשרדיות מתוך המכשיר הסלולרי. הקריין מציג את כל שירותי המשרד בנייד ואת מבצע המתנות. הקריין: משרד בנייד ממש כמו משרד עם מזכירה, רותם: סליחה אני לא מזכירה אני מנהלת אדמיניסטרטיבית!!! מירס- הדבר האמיתי.
בקמפיין זה, חברת מירס תקשורת תחשוף לראשונה את המיתוג מחדש אשר ילווה בשני אלמנטים חיצוניים: שינוי הלוגו והסלוגן, המהווים חלק בלתי נפרד מהתפתחות החברה, צמיחתה והתמודדותה במגרש ההיפר-תחרותי של הסלולר.
הלוגו הנבחר הנו מעגל, המסמל קשר בין אנשים ומהווה חלק משמעותי בכל הוויה של עשייה, בין אם במעגל התקשורת העסקית, במעגל הארגוני, החברתי או המשפחתי, לתכלית של הישגים או הנאה.
הסלוגן מירס. הדבר האמיתי הוא המסר המרכזי שיעמוד לצדו. למירס יש את הווקי טוקי האמיתי, מירס יוצרת את השילוב אמיתי בין ווקי-טוקי וסלולר ולמירס יש GPS סלולרי אמיתי.
גיא ידלין, סמנכ"ל השיווק והמכירות של מירס: "הערכים- יחד, אקשן, אמיתיות ותכל'ס הובילו אותנו בתהליך המיתוג. כולם כאחד מאפיינים את השיח של מירס עם לקוחותיה- דיבור בגובה העיניים, תכל'ס, באיתור מתמיד אחר שירותים פשוטים וחכמים לענות על צורך אמיתי של הלקוח. כאלה המתאימים לאורח חיים דינמי, רווי אקשן בסביבה העסקית או הפרטית שלו".
הקרדיט למיתוג מחדש הנו לחברת. Adlai & Partners NewBrand Creators Ltd
הקרדיט לקמפיין: משרד הפרסום: גליקמן נטלר סמסונוב
מנהל לקוחות - רונן גולדשמידט
תקציבאית - לימור לרבוני
סמנכ"ל קריאייטיב - יגאל שמיר
ארט - דודי בן סימון
קופי - נועם פתחי
מפיקת משרד - מירי סלהוב-מודעי
חב' הפקה: פנדה הפקות
במאי: קובי חבייה

תאריך:  22/06/2006   |   עודכן:  22/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il