X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם המשביר לצרכן
▪  ▪  ▪

עמיקם בן-צבי, מנכ"ל רשת "המשביר לצרכן" וזכיינית בלעדית של אופנת "פול אנד בר" ו"מורגן" הודיעה היום על הרחבת מותגי האופנה המיוצגים בלעדית ברשת "המשביר לצרכן", כחלק מאסטרטגיית השיווק המדגישה את חיזוק תחום האופנה והצגת מותגי אופנה המבדלים את בית הכלבו הגדול במדינה עם המגוון האופנתי הרחב ביותר, תוך מתן מענה אופנתי לנשים בכל הגילאים ובכל סגנונות האופנה.
הרחבת מותגי האופנה ברשת המשביר לצרכן מתמקדת בכניסת 2 מותגי-על צרפתיים, פתיחת חמש חנויות נוספות של אופנת "פול אנד בר" הספרדית ופתיחת סניף נוסף של אופנת "מורגן" מצרפת, בהשקעה כוללת של כ-10 מיליון ש"ח.
עמיקם בן-צבי, מנכ"ל המשביר לצרכן, ציין כי "רשת המשביר לצרכן, החליטה לקראת עונת האופנה לסתיו חורף 2002/3 להתמקד באופנת הנשים, ולהציג מגוון רחב יותר של מותגים בלעדיים, איכותיים ובעלי מוניטין, להם יש דרישה בקרב הנשים בישראל".
עוד ציין בן צבי: "בחרנו בשני מותגי-על צרפתיים, ג'ררד פסקייהGERARD PASQUIER ואלן מנוקיאן ALAIN MANOUKIAN, המציגים אופנה ברמה גבוהה, בסגנון קלאסי אופנתי לנשים בגילאי 25 ועד 40 פלוס. אלה יצטרפו למותגים הצעירים של רשת האופנה המוצלחת מספרד פול אנד בר לנשים ולגברים, ולמותג הטרנדי לנשים ,מורגן מפריז, כאשר מותגים אלה יקבלו חיזוק משמעותי עם הגדלת פריסת הסניפים החדשים".
על כניסת שני מותגי-העל הצרפתיים - לראשונה בישראל: אופנת ג'ררד פסקייה GERARD PASQUIER ואלן מנוקיאןALAIN MANOUKIAN מצטרפים לשוק האפנה הישראלי: רשת המשביר לצרכן תציג במהלך חודש אוגוסט 2002 2 מותגי-על צרפתיים, אשר יוצגו באופן בלעדי ברשת המשביר לצרכן.
המותגים הצרפתיים ג'ררד פסקייה GERARD PASQUIER ואלן מנוקיאןALAIN MANOUKIAN נחשבים למותגי אופנה בעלי מוניטין רב, ומוצגים באופן קבוע גם בגאלרי לאפייט בפריז. כאשר אופנת ג'ררד פסקייה מיועדת לנשים בגילאי 40 פלוס ומציגה קו קלאסי יוקרתי, ואופנת אלן מנוקיאן מיועדת לנשים אופנתיות בגיל 25 עד 40 במראה אופנתי לאשת העסקים.
על אופנת GERARD PASQUIER ג'ררד פסקייה:
מותג צרפתי מוביל מזה שנים לנשים בגילאי 40 ומעלה. המותג כולל חליפות, חולצות סריגים ומעילים באיכות מעולה. זהו מותג יוקרתי המציע הן קולקציות המתחלפות מספר פעמים בעונה והן קולקציות פריטים שימצאו בחנויות לאורך העונה כולה.
הפריטים קיימים במידות 40 עד 52. טווח המחירים של אופנת ג'ררד פסקייה יהיה החל מ-249.90 ש"ח לחולצה ועד 999.90 ש"ח למעיל. מותג זה יוצג ברשת המשביר לצרכן בסניפים: דיזינגוף, קריון והרצליה.
על אופנת ALAIN MANOUKIAN אלן מנוקיאן:
מותג אופנה צרפתי מוביל לגילאי 25-40 המורכב מפריטים אופנתיים, בעיקר חליפות, לנשות הקריירה. הקולקציה מכילה חליפות מכנס וחצאית, חולצות וסריגים היוצרים מגוון שילובים רחב.
הפריטים קיימים במידות 38 עד 46 ובחלק עליון 1T - 4T. טווח המחירים של אופנת אלן מנוקיאן יהיה החל מ-249.90 ש"ח לסריג ועד 899.90 ש"ח לג'קט. מותג זה יוצג ברשת המשביר לצרכן בסניפים: דיזינגוף, הרצליה וגראנד קניון.
על הרחבת רשת "פול אנד בר" ורשת מורגן" המיוצגות בלעדית על-ידי "המשביר לצרכן":
רשת המשביר לצרכן מתעתדת לפתוח עוד 5 חנויות של רשת האופנה הספרדית "פול אנד בר" PULL&BEAR, בהשקעה של כ-4.5 מיליון ש"ח. שטח ממוצע לחנות יעמוד על כ-160 מ"ר, כאשר החנויות מעוצבות בקוסנפט העיצוב העולמי של כל חנויות פול אנד בר בעולם.
אופנת פול אנד בר מיוצגת בארץ על-ידי רשת המשביר לצרכן משנת 1997, הרשת מונה כיום 14 נקודות מכירה ב"חנות בתוך חנות" ברשת המשביר לצרכן ועוד 4 חנויות עצמאיות.
רשת האופנה הספרדית מציעה לשוק הישראלי את האלטרנטיבה האופנתית והטרנדית לצעירים וצעירות בעלי אורח חיים דינמי ופעיל.
קולקציית סתיו חורף 2002/3 מתחלקת לשלושה קווים עיקריים- ICKONINETEEN ,X-DYE ,PULL & BEAR, כאשר כל קו מציע Total look. כל קו מבטא סגנון חיים שונה, וכך מעניקה הקולקציה פתרון אופנתי כולל למספר רחב של אנשים עם סגנונות חיים שונים.
קולקציית הנשים התפתחה בעונות האחרונות, עם החדרתה לסניפים חדשים. הצלחתה בישראל גרמה לחברת Pull & Bear העולמית להרחיב ולהתאים את הקולקציה ללקוחה הישראלית, במרקם הבדים, טווח המידות, והמחיר.
על פתיחת חנות חדשה של אופנת "מורגן" מפריז המיוצגת בלעדית על-ידי רשת המשביר לצרכן:
רשת המשביר לצרכן מתעתדת לפתוח חנות חדשה של אופנת "מורגן" מפריז באשדוד. החנות תתפרס על-פני שטח של כ-80 מ"ר, בתוך סניף המשביר לצרכן בקניון "לב אשדוד" באשדוד, והיא תפתח בהשקעה כוללת של כ-350 אלף שקלים.
רשת מורגן בישראל מיוצגת בלעדית על המשביר לצרכן ומונה 10 חנויות המציגות את אופנת מורגן בשיטת "חנות בתוך חנות" ברשת המשביר לצרכן.
אופנת מורגן מיוצגת בישראל החל משנת 1999 ולאור ההצלחה המותג יובץ בסניפים נוספים ובחנויות עצמאיות בעתיד. ההנהלה מאמינה כי המותג היוקרתי והזוהר יזכה להצלחה גדולה בקרב שוחרות האופנה באשדוד.
אופנת מורגן מפריז הינה אופנה לצעירות המציגה את מיטב להיטי האופנה המובילים והטרנדים העכשוויים ביותר. הקולקציה פונה לכל סגנונות החיים, החל מספורט-אקטיבי וכלה באופנה מפתה ומראה המועדונים (clubbing).

תאריך:  04/08/2002   |   עודכן:  04/08/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארז בנק
הודעה מטעם לקסמרק
שרון פלד, יחסי ציבור
- הודעה מטעם שלוח
עדי מוצפי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם סטארהום
שלמור שרף, יחסי ציבור
- הודעה מטעם: קרנות בנק המזרחי
ליית נחשון תקשורת
- הודעה מטעם בנק לאומי וטרמינל 1;
התוכנית מאפשרת צבירה של מיילים המקנים כרטיסי טיסה וחבילות נופש אטרקטיביות חינם בחו"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il