רשת הבוטיקים "בוניטה", השיקה אתר אינטרנט חדש בעיצוב מתקדם בכתובת
www.bonita.co.il.
האתר שנבנה בטכנולוגית פלאש, מציע מידע עדכני על קולקציות הלבוש של המותג עם מחירים המתייחסים לכל דגם, אשר מתעדכן מספר פעמים במהלך העונה. האתר ידידותי מאוד למשתמש ומצויד בטכנולוגיית פופ אפ דינאמית המאפשרת התמצאות קלה, נוחה ומהירה.
עוד באתר: סרטון מייקינג אוף מיוחד לאתר של קטלוג בוניטה עם הפרזנטורית מלי לוי גרשון, מידע על החברה ועל מעצבת המותג פרידה ראובני, טיפים בנושאי סטיילינג ולבוש, הצטרפות למועדון הלקוחות, פירוט רשת החנויות עם טלפונים בחלוקה לפי איזורים בארץ, לינק לשרות לקוחות, אגף דרושים ועוד.
פרידה ראובני מעצבת ובעלים: "בוניטה מכירה בכוח הטמון באינטרנט אשר יוביל למהפכה שיווקית וצרכנית והחליטה לקחת חלק פעיל במערכה, בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק. השקת האתר תגובה בקמפיין אינטרנט אינטראקטיבי, במהלכו יוכלו הלקוחות החדשות המצטרפות למועדון הלקוחות שלנו ליהנות מקופון הנחה בעת הרכישה".
רשת "בוניטה" בבעלות נחמן ופרידה ראובני, הוקמה בשנת 1989 ומיועדת לנשים צעירות, ללא הגדרת גיל. הרשת פועלת כרשת בוטיקים של מעצבת, הקולקציות הן "כחול לבן", מיוצרות בישראל, תוך הענקת אינטרפרטציות מקוריות לטרנדים המתחלפים במהירות בעולם האופנה הבינלאומי. כיום מונה הרשת 30 חנויות.
קרדיטים:
עיצוב אומנותי: סטודיו אירית חיון