חברת הצבעים נירלט יוצאת בקמפיין חדש למגזר הערבי לרגל עונת החתונות, באמצעות משרד הפרסום "מגזרים". הסיסמא שתלווה את הקמפיין: "צובעים לכם חלום עם נירלט". היקף ההשקעה בקמפיין עומד על 70 אלף דולר.
הקמפיין יעלה במהלך חודשים יולי-אוגוסט ויפנה לזוגות צעירים, קמעונאים, קבלנים ומשפצים באמצעות פרסום ברדיו, עיתונות מקומית ובנקודות המכירה.
במסגרת הקמפיין תערוך נירלט פעילות בה יוכלו זוגות צעירים להשתתף בתחרות הבית המעוצב בצבע היפה ביותר ולזכות במכונת כביסה תוצרת "אלקטרה" סה"כ יחולקו 15 מכונות כביסה לזוכים.
אראל ברקאי, סמנכ"ל השיווק של "נירלט": "שמנו לנו למטרה לטפח את הקשר עם לקוחותינו וכן לפנות באופן ממוקד למגזר הערבי המהווה קהל מטרה פוטנציאלי ואטרקטיבי וזאת כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של החברה".
נירלט
קבוצת "נירלט צבעים בע"מ" מאגדת פעילויות מגוונות בענף הצבע - אוניברקול, נירלט, ווגה, פיינט מג'יק, אמרון ודאו קורנינג. נירלט, חברת צבעים מובילה, המשווקת מוצריה לשוק בישראל ולשווקי יצוא (אירופה, ארה"ב וקנדה) ומתמחה בייצור צבעים דקורטיביים (צבעי פנים וציפויי חוץ) לשוק הביתי, צבעים דקורטיביים לעץ ולמתכת, מוצרי תשתית לצביעה ומוצרי איטום. אוניברקול הינה היצרן המוביל בישראל בתחום מוצרי האבקה וצבעים מיוחדים לתעשיה. "נירלט צבעים בע"מ" הינה חברה ציבורית, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א, ובעלת השליטה בה הנה אורדן מקבוצת שרפ"ק.