X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לאומי קארד
▪  ▪  ▪

לאומי קארד, חברת כרטיסי האשראי ופתרונות התשלום, יוצאת עם קמפיין תדמיתי ומשיקה שפה תקשורתית חדשה. את הקמפיינים של החברה ימשיכו להוביל קרן מור ויובל סגל, המלווים אותה מזה כשנתיים. היקף הקמפיין: 3 מיליון שקל.
במסגרת הקמפיין הטלוויזיוני רכשה לאומי קארד את חבילת הפרסום החדשנית של רשת ( TCI), הכוללת 13 תשדירים ביום, המשובצים במיקומים הבולטים ביותר. "לאומי קארד החליטה להפיק סרט באורך של 50 שניות, בעקבות מחקרים מהעולם, המצביעים על אפקטיביות גבוהה של פרסומות ארוכות", אומרת נויה ישראלי, מנהלת התקשורת השווקית של לאומי קארד. "בנוסף נקטנו באסטרטגיית קניית מדיה, אשר תיצור אימפקט גבוה ורכשנו את חבילת ה-TCI". חבילת ה-TCI מיועדת במיוחד לסרטים מעל 30 שניות ולאומי קארד היא החברה השניה המצטרפת אליה.
לפני כשנתיים השיקה החברה אסטרטגיה שהתמקדה בצרכנות פיננסית חכמה, תחת הסיסמא "יותר חכם". בהתאם לאסטרטגיה, החברה מיקדה את מהלכיה השיווקיים במבצעים ומוצרים, שנותנים מענה לצרכים יומיומיים של הלקוח, כך שבכל פעולת רכישה הוא יכול להרוויח משהו. "כבר אז, לאומי קארד זיהתה בקרב לקוחותיה את הצורך לפתרונות מעשיים למה שמטריד אותם בחיי היום יום - בעיקר בהתנהלות הפיננסית שלהם, בהתאם ליכולות האמיתיות שלהם", אומרת ישראלי,. "ממחקרים שערכנו ניכר, כי מגמה זו רק התחזקה בשנתיים האחרונות והמציאות החדשה שתוכתב עם כניסתה לתוקף של איסור החריגה ממסגרת האשראי מחזקת עוד יותר צורך זה".
במשך שנתיים לאומי קארד שיחקה לבדה במגרש של "כרטיס אשראי כפתרון לחיי היומיום, בעוד חברות כרטיסי האשראי האחרות המשיכו לדבר על החיים הטובים והפנטזיות שניתנות להשגה עם כרטיס האשראי שלהן. "במסגרת הקמפיין החדש, לאומי קארד מעמיקה ומחזקת את הבידול מול המתחרות בכך שמציגה את ממד החלום והפנטזיה באופן מוקצן ואירוני", אומרת ישראלי.
עד שכסף יגדל על העצים- יש את לאומי קארד
המסר שמלווה את השפה החדשה מבוסס על הקביעה: "עד שכסף יגדל על העצים, לאומי קארד מלווה אתכם בחיים האמיתיים".
"גם חברות כרטיסי האשראי הבינלאומיות, ויזה, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס, נפרדו מאסטרטגיית החיים היוקרתיים והבלתי מושגים ועברו אל חיי השכן ממול, תוך שהם משדרים אינטימיות ואותנטיות. ההפך הגמור משפת הפנטזיה הזוהרת שלהן בעבר", אומרת ישראלי. היא מציינת כדוגמא את הקמפיין החדש של ויזה באירופה תחת הסיסמא Love Every Day.
הקמפיין עולה ביום א' (25.6) בערב בטלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום אריאלי פובליסיס, למשך שלושה שבועות במקביל לפעילויות קד"מ ודיוור ישיר ללקוחות, בהמשך תתמך השפה התקשורתית החדשה גם בעיתונות .
קרן ויובל תחת עץ הכסף
בקמפיין מגלמים קרן ויובל זוג נשוי המתעורר לתוך עולם פנטסזיונרי בו כסף צומח על עצים בעקבותיו הם חווים סיטואציות עושר מוקצנות כגון: רכישת מטוס פרטי, מסע שופינג מטורף בטיפני'ס ועוד. בהקיצם הם מבינים כי עליהם להתמודד עם חיי היום יום והאתגרים הניצבים בפניהם. כאן נכנסת לתמונה לאומי קארד אשר מספקת אמצעים לניהול פיננסי חכם יותר.

תאריך:  26/06/2006   |   עודכן:  26/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il