X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לוריאל פריז
▪  ▪  ▪

חברת הקוסמטיקה הבינלאומית לוריאל פריז פותחת לראשונה בישראל חנות דגל. החנות, תפתח בקונספט של חנות בתוך חנות בסניף של המשביר החדש לצרכן בקריון בקריית ביאליק (תמוקם בתוך מחלקת הקוסמטיקה) כחלק מחוויה קנייה באווירה בינלאומית של קוסמטיקה מובילה בשירות עצמי.
חנות הדגל מעוצבת בקו זהה לשאר חנויות הדגל של לוריאל פריז ברחבי העולם, המתאפיינות בגוונים בהירים וידידותים וויז'ואלים של שגרירות היופי הבילאומיות של המותג ביניהן : אווה לונגוריה, ביונסה נאולס, אנדי מקדואל, סקרלט ג'והנסון, שרליז ת'רון, וקלאודיה שיפר. חנות הדגל תכלול את כל המוצרים תחת מטריית המותג תוך הקפדה על חווית קנייה ונגישות נוחה וגבוהה.
אלי שגיב, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה, לוריאל פריז מוסר כי: "פתיחת חנות הדגל של לוריאל פריז בסניף המשביר החדש לצרכן מהווה פריצת דרך בתחום הקוסמטיקה בארץ ובעולם, דרך הענקת חווית קנייה לצרכן שהיא שונה, מקורית ובינלאומית. ישראל היא בין המדינות הראשונות שזיהו את הפוטנציאל הגלום במהלך שכזה, ואנו רואים בו יחד עם השותף הקמעונאי חזון נולד. בנוסף, החלטתנו לפתוח את חנות הדגל הראשונה בקריון נובעת מכך שהקניון בכלל ומחלקת הקוסמטיקה הממוקמת בו בפרט, היא עתירת תנועה ומבקר בה קהל רחב שאנו רואים בו כמדוייק ונכון לערכי המותג. החנות בקריון תיהיה הסנונית הראשונה לפתיחת 10 חנויות גדל נוספות של המותג, הצפויות להפתח בשלוש השנים הקרובות במיקומים מרכזיים ברחבי הארץ".
המוצרים יחולקו בחנות על-פי הקטגוריות השונות : טיפוח הפנים DERMO EXPERTISE, מוצרי טיפוח הגוף- BODY EXPERTISE, מוצרי שיזוף עצמי SUBLIM BRONZE, מוצרים להגנה מהשמש- SOLAR EXPERTISE, מוצרי האיפור, ערכות הצביעה הביתיות ומוצרי טיפוח ועיצוב שיער.
כל קטגוריה תבודל בחנות ע"י מיקום ושילוט ענק ומואר, המכוון את הצרכן לבחירת המוצר או לחלופין לסיוע ע"י יועצות יופי בכירות ומיומנות של לוריאל פריז.
בנוסף למוצרי הטיפוח, האיפור והשיער של לוריאל פריז יוצבו בחנות הדגל ה- Skin Analyzer , מכשיר ראשון מסוגו לאבחון עור הפנים וצרכיו המגוונים, העומד לרשות הלקוחה בסיוע יועצת יופי מומחית.
כמו כן, תציע לוריאל פריז ללקוחות חנות הדגל, בנוסף למבצעים הארציים ברמה השוטפת, הטבות מיוחדות כגון: קופונים לקנייה חוזרת, מתנות ייחודיות, בנוסף אחת לחודש תתקיימנה בחנות הדגל פעילויות מפנקות כגון: מניקור, עיצוב שיער, איפור ועוד.

תאריך:  27/06/2006   |   עודכן:  27/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il