מחלבת טרה ממשיכה בפעילויות חדשניות ויזמה פרוייקט סביבתי ראשון מסוגו בישראל, לשיפור פני העיר, בשיתוף עיריית תל אביב-יפו, אגף התרבות ואמנויות, ובהשקעה של 100,000$.
קיר מחלבת טרה הפך לחלל תצוגה אלטרנטיבי עליו יוצגו מעתה יצירות אומנות מתחלפות על גבי שלט ענק בשטח 1,680 מ"ר - שלט הפרסום הגדול בישראל. בשלב הראשון נבחרו 3 אמנים ישראלים צעירים שיציגו את יצירות, בהשראת העיר תל אביב. האמנים הצעירים הם אליאסף קובנר, גלעד אפרת ותמיר שפר, שנבחרו על ידי אוצרת האומנות עידית פורת.
המיזם החדש והייחודי של טרה "מבטים שונים על החיים בכרך התל אביבי" מבטא מיצגי אומנות לשיפור פני העיר, מביא אומנות במיטבה אל הכרך העירוני ומעודד יצירה מקומית ומבט אחר על המרחב.
זאב קלימי, מנכ"ל מחלבת טרה: "בחרנו להציג יצירות אומנות בהשראה העיר תל אביב ולא עוד שלט מסחרי, כאשר החלטנו לשפר את מראה אזור המחלבה. הפכנו בעיה להזדמנות נדירה כשהחלטנו להציג על קיר המחלבה יצירת אמנות ייחודית לשיפור פני העיר. הבחירה באמנים ישראלים צעירים מתאימה לאופייה של מחלבת טרה - חדשנית, נועזת וצעירה".
היצירה הראשונה שעלתה על קיר הענק של המחלבה נקראת "מבט אל הים" - רצועת ים בתל אביב שצולמה מהחוף בשעת בוקר. התמונה מצננת את החמימות בתוך כור ההיתוך של אזור תעשיה ומרכז העסקים התל-אביבי. המבט אל הים מרגיע ומעניק צבעים חיים לאזור.
היצירה, שהינה שלט הפרסום הגדול בישראל, באמצעות סהר שלטים, בשטח 1,680 מ"ר, 105 מטר אורך ו-16 מטר גובה.
טרה בחרה להציג את היצירות באמצעות עיטוף לינולאום, המאפשר להציג מגוון רחב של יצירות אומנות במימד ריאלסטי על-פני ציורי קיר.