קובי אדרי, מנכ"ל ובעל השליטה בחב' אדמה הודיע היום, על הסכם שת"פ עסקי שנחתם בין חב' אדמה לחב' פרסקו שבמסגרתו פרסקו תייצר קו מוצרים חדש של שניצלים צמחיים קפואים אורגניים עבור חב' אדמה.
אדרי הוסיף וציין כי, "בימים אלה חב' אדמה משיקה לראשונה את הסדרה בישראל כאשר סידרה זו משווקת במקביל עיי פרסקו לשוק האירופאי בהיקף של כ - 100,000 יורו".
מחברת פרסקו המתמחה בפיתוח וייצור מוצרי מזון מוכנים תחת מותגים נמסר כי, "שיתוף הפעולה עם חברת "אדמה" מסייע לחדירה מהירה לשוק האורגני בארץ, שנמצא במגמת גידול וביקוש למוצרים אלו , כפי שקיים בשוק הרגיל".
שוק המזון האורגני בישראל נאמד בכ - 150 מיליון שקל בשנה אולם קצב הגידול השנתי של התחום עומד על כ-20% לשנה.
סדרת המוצרים החדשה מיוצרת ממקורות אורגניים מפוקחים ומבוקרים ואיננה כוללת כל חומר משמר. הסדרה נותנת מענה לקהל שוחרי מזון הבריאות.
מחיר מומלץ לצרכן של סדרת: 22.90 שקל
את סדרת מוצרי אדמה ניתן להשיג בבתי הטבע, רשת שופרסל ובחנויות המתמחות.
על חברת אדמה
חברת אדמה הוקמה ב - 1994 על-ידי קובי אדרי. החברה הוקמה על-מנת לפתח את שוק המזון האורגני שהיה עד אז בחיתוליו. החברה התמקדה בשיווק לבתי טבע וחנויות פרטיות (רשת רביעית) אשר כיום יחד עם רשתות השיווק ,מהווים את המצע לפעילות החברה.
אדמה, מתמחה בפיתוח ושיווק מוצרי מזון אורגניים (מוצרים שאינם מכילים כל: חומר משמר, חומרי הדברה וכל חומרי הגלם לייצור המוצרים הנם ממקורות אורגניים מפוקחים ומבוקרים). החברה משווקת כיום למעלה מ - 200 מוצרי צריכה.
על חב' פרסקו
חברת פרסקו בניהולו של המנכ"ל החדש חיים גרינברג, מתמחה בפיתוח וייצור מוצרי מזון מוכנים תחת המותגים: "שף הים" "שף הטבע","שף העוף" ו-"ציבי איטליאני".
בחב' פרסקו החלו ביישום תוכנית אסטרטגית לשינוי בתמהיל מוצרי החברה, תוך השמת דגש על מוצרים חדשים המיועדים לשווקים הנמצאים בגידול מתמיד, ביניהם סדרת המוצרים האורגניים, המיועדים ברובם לייצוא למדינות אירופה וארצות הברית. היקף המכירות של פרסקו בשנת 2005 היה 44 מיליון ש"ח, מתוכם כ- 10 מיליון ש"ח ייצוא לחו"ל, וסדרת המוצרים האורגניים תהיה תוספת משמעותית לסל מוצרי הייצוא בשנת 2006.