הנהלה חדשה, אסטרטגיה חדשה. "ריט" קניונים, החברה לניהול קניונים הגדולה בישראל יוצאת לראשונה בפעילות תוכן משותפת ששמה דגש על הבילוי המשפחתי.
פעילות התוכן המשותפת מבוססת על תמהיל פעילויות אחיד ההולם את שני סוגי הקניונים ברשת - האזורים המובילים והגדולים (פתח-תקווה ורחובות) והנקודתיים (מבשרת ציון, מעלה אדומים ונס ציונה) - תוך דגש על פעילות אחת מובילה, ייחודית לכל קניון.
הפעילות הראשונה היא פעילות קיץ אינטנסיבית לילדים סביב הקונספט "כל יום, כל היום, אני בקניון", שתהווה המשך ישיר לקייטנות. הפעילות כוללת מגוון עשיר של פעילויות על בסיס יומיומי בהשתתפותם של מיטב אנשי המקצוע, כאשר כל אחד מימות השבוע מוקדש לתחום מסוים: טבע, מדע וטכנולוגיה, מוסיקה, בישול, תיאטרון ויצירה. היא תימשך מ-15 ביולי, גמר מחזור הקייטנות הראשון, ועד סוף החופש הגדול. הפעילות כולה נערכת מידי יום ,כל היום והיא ללא תשלום.
סך כל ההשקעה בפעילות הקיץ נאמדת בכ-600 אלף דולר, והיא כוללת בין היתר הקמת מתחמי הפעלות מיוחדים לפעוטות וילדים כמו "לונה קיד" בקניון הגדול בפתח-תקווה ו"מדינת הילדים" בקניותר שבנס-ציונה.
פעילות הקיץ תגובה בקמפיין פרסומי של שילוט חוצות, רדיו, עיתונות ואינטרנט, דיוור ישיר באמצעות תלי-דלת וגלויות בהיקף של למעלה ממיליון יחידות וכן,פעילות BTL בתוך הקניונים. את הקמפיין מנהל פרסום "צדר".
רויטל הכט, סמנכ"ל השיווק של הרשת: " פעילות הקיץ היא מהלך ראשון של שיווק משותף לקניוני הרשת כתהליך מקדים למיתוג עתידי. אנו מעריכים כי הפעילות תגדיל את כמות המבקרים בקניונים 30% בממוצע.
רשת קניוני "ריט" מנהלת 10 קניונים ומרכזי קניות בפרישה ארצית: גרנד קניון (חיפה), חונים-קונים (ראשון-לציון), בילו סנטר, מרום סנטר (רמת- גן), קניון חדרה, הקניון הגדול (פתח-תקווה), קניון רחובות, הקניותר (נס-ציונה), קניון אדומים (מעלה אדומים) וקניון הראל (מבשרת ציון).
מספר המבקרים היומי בקניוני הרשת מגיע למעלה מ-160 אלף איש.