"גניר", יצרנית מותג המיצים "פרימור", מעלה בימים הקרובים קמפיין פרסום טלוויזיוני חדש למיץ התפוזים הסחוט טרי, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, בהיקף של כ-1.2 מיליון דולר.
סרטון הפרסומת ממשיך את המסר של קודמיו, המדגיש את העובדה ש"פרימור" מתמחה בסחיטת תפוזים - ליצירת מיץ תפוזים טרי וטבעי ולכן מי שעושה את העבודה במפעל הם התפוזים בלבד ולא העובדים...- כפי שמוצג בסלוגן - "פרימור זה לא אנחנו, זה התפוזים". בסרטון הומוריסטי משעשע רואים בובות יד שרוקדות ושרות מעל פס הייצור במפעל - כדי להדגיש שמאחר וב"פרימור" רק סוחטים את התפוזים עצמם מבלי להוסיף ולרקוח כלום בתהליך הייצור - לא נותר לעובדים לעשות דבר חוץ מללוות את תהליך סחיטת התפוזים בשירה וריקוד עם בובות...
כמו כן, מוצגים בקמפיין היתרונות בשתיית מיץ תפוזים סחוט לקבלת מרץ ואנרגיה בזכות הויטמינים המגיעים ישירות מהתפוז.
מסקר שערכו בפרימור בינואר 2006, נמצא כי 50% מהצרכנים הישראלים מאמינים שבמיץ סחוט קיימים רכיבים נוספים מלבד המיץ הטבעי, ולכן הוחלט בקטעי הקריינות בסרטון להסביר לצרכן באופן מוחשי שכל ליטר מיץ תפוזים של פרימור מורכב מ- 12 תפוזים טריים בלבד.
להפעלת בובות היד המצחיקות גייסו לקמפיין את להקת "שקטק" - להקת הרקדנים הישראלית הידועה, שיפעילו את הבובות בריקוד לפי קצב צלילי השיר בקמפיין.
בנוסף לסרטון בטלוויזיה, תעמיד "גניר" בדרכים מודלים תלת ממדיים של בקבוקי מיץ תפוזים של פרימור עם בובת יד.
קרדיטים: מנהל קריאטיב: משה גליס; צוות קיריאייטיב: שני בר-און, מירן פחמן; מנהל פלנינג - ניסים מויאל; פלנרית - שי לי נתן; סופרוייזר - עינת טל; מפיקת משרד: פנינה שגב; חברת הפקה: גוסטאבו; בימאית:קרן חוכמה.