ב- 10 ליולי יוצא מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז במסע פרסום רחב בישראל במסגרת השקה בינלאומית של מסקרה חדשה - טלסקופיק. מסקרה טלסקופיק מציגה טכנולוגיה חדשה, המאריכה את הריסים עד הקצה, מפרידה ומעצימה אותם בבסיס בכמה משיכות בלבד.
מובילת הקמפיין היא השחקנית ההוליוודית פנלופה קרוז שמצטרפת ל"נבחרת החלומות" של לוריאל פריז ותככב גם בקמפיין בישראל.
קמפיין הטלוויזיה יעלה בחודש יולי למשך שבועיים בערוצים 2, 10 ובטלוויזיה הרוסית. סיסמת הקמפיין: "הריסים שלי נוגעים בכוכבים".
במהלך חודש יולי 2006 יתקיים מבצע "פסטיבל מסקרות" במסגרתו יוצעו כל המסקרות של לוריאל פריז, הנמכרות ביותר בארץ בעולם במחירים אטרקטיביים. בנוסף, יוענקו 30% הנחה על כל מוצרי האיפור של לוריאל פריז.
מסקרה טלסקופיק פותחה בטכנולוגיה חדשנית, המאריכה את הריסים עד 60% יותר מאורכם - אורך שלא נראה כמותו ומפרידה בדייקנות בין הריסים (גם היותר קצרים). לאחר מספר מריחות, העיניים הופכות למהפנטות ומודגשות מתמיד, כאילו אופרו זה עתה באיילינר.
מסקרה טלסקופיק משלבת 2 טכנולוגיות חדשניות לאפקט הארכה ומתיחה מועצם של הריסים: טכנולוגיית "Fining Dispersing agent" (חומר מפזר מעדן) - נוסחה מחליקה המכילה כדוריות שעווה עדינות (עדינות יותר מאשר במסקרה מאריכה רגילה) וטכנולוגיית "Ion-fix" - נוסחה המכילה את הפולימר Adhi-Plus, המאריכה את הריסים בעד 60% יותר מאורכם.
את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, H&O, גולף אנד קו ובפרפומריות המובחרות.