חנות הספורט בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, מעלה קמפיין עיתונות ושלטי חוצות לרגל חודשי הקיץ, תחת הסיסמא: "דיוטי פרי ספורט- נעליים אליפות מחירים ליגה". היקף ההשקעה בקמפיין כ-2.5 מיליון שקל.
אבי מרקוביץ', מנכ"ל חנות דיוטי פרי ספורט-ג'יימס ריצ'רדסון מסר היום "קמפיין זה, ממשיך את קו המיצוב החדש שנבחר עבור הדיוטי פרי ספורט - גימס ריצ'רדסון= הדיוטי פרי הינו המקום הזול ביותר לרכוש נעלי וביגוד ספורט, החברה מתחייבת להיות לפחות 20% זולה מכל רשת בשוק המקומי ובוודאי מול הרשתות המובילות בחו"ל. בנוסף להדגשת היתרון הטבעי שיש לדיוטי פרי בעולם המחיר, החנות מציעה חוויה ספורטיבית אופנתית של מגוון הגדול בארץ ומהגדולים ברשתות המובילות בעולם.
עוד הוסיף מרקוביץ "הקמפיין החדש מדגיש את הפער המשמעותי במחירים המסתכם בכ-20% -30% בהשוואה לשוק המקומי. אנו מוכיחים שוב כי הקנייה המשתלמת ביותר הנה בדיוטי פרי ספורט שכן המבצעים מציעים מחירים חסרי תקדים על מגוון רחב של מותגי הנעלה מהמובילים בעולם כמו:
נייק, אדידס, ניו-באלנס במחירים של החל מ 39.9$, מחירים המהווים כ 50% הנחה מהמחירים הרגילים של קולקציית קיץ 2006 , זאת בנוסף למבצעי הנחות מיוחדים על ביגוד ספורט ומותגי נעלי נוחות מובילים כגון טימברלנד, רוקפורט ועוד.
הקמפיין יעלה ביום שלישי ה-11 ליולי ויתוקשר במודעות עיתונות ובשלטי חוצות למשך 4 שבועות.
קרדיטים:
ג'יימס ריצ'רדסון:
מנכ"ל דיוטי פרי ספורט: אבי מרקוביץ'.
קניינית ביגוד ואביזרים: שרון וינדר.
מקאן אריקסון:
סמנכ"ל קריאייטיב: טל רביב.
מנהל קריאייטיב: סיגל עבודי.
קופי: אלדד ויינגרטן.
ארט: מל כספי.
מנהלת לקוחות: יעל ברזם.
פלנר בכיר: אלון ברנר.
פלנרית: רותי שבת.
סופרוויזר: סער נעים.
תקציבאית: מעיין פחימה.