חברת קונדומי R3 יוצאת בפעילות להגברת המודעות לשימוש בקונדומים במהלך חודשי הקיץ.
במסגרת הפעילות תתלה החברה פוסטרים בשירותים של בארים ומועדונים מובילים ברחבי הארץ, ובנוסף תצא החברה במבצע קידום מכירות ייחודי לחלוקת קונדומים, באמצעות דיילות, במהלך כל סוף שבוע של חודשי הקיץ, באזורי בילוי מרכזיים בגוש דן. הפעילות תתמקד בעיקר בבתי קפה מרכזיים, ברים, מועדונים ובחופי הים. היקף ההשקעה הוא 200.000 שקלים.
לדברי אורלי כהן, מנכ"ל חטיבת ה - OTC בחברת 'אגיס', הפעילות הינה חלק מהאסטרטגיה של החברה, שחרטה על דיגלה את נושא קידום המודעות לשימוש בקונדומים בקרב הציבור בכלל והנוער בפרט. לדבריה, השירותים במועדונים ובארים הינם מקומות בהם יש תנועה רבה של צעירים המצריכה חשיפה מקסימאלית לעידוד השימוש בקונדומים אשר יחנכו למין בטוח.
מסקר שערכה R3 באמצעות מכון המחקר "מותגים" בקרב 350 מרואיינים בגילאי 18-30 המהווה מדגם מייצג, עולה כי 65% מהגברים ו 53% מהנשים אמרו כי הם מחזיקים קונדום בארנקם האישי ומקפידים לשמור על מין בטוח.
לדברי כהן, "חשוב לנו להעביר לקהל בני 18 עד 25, המהווה קהל יעד עיקרי בתחום הקונדומים, מסר של מין בטוח ולהגביר את המודעות לשימוש בקונדומים כאמצעי היעיל ביותר למניעת מחלות מין והריונות בלתי רצויים" מסרה כהן.
סדרת קונדומי R3 מכילה מגוון רחב של קונדומים שונים העונים לצרכים של כל אחד ואחד. הקונדומים עשויים גומי טבעי, משומנים בחומר סיכה מעולה דקים במיוחד ומעניקים ביטחון מלא בשילוב נוחות מקסימאלית. קונדומי R3 נמכרים באריזות חדישות עם פתיחה זריזה וקלה.