X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעות מטעם בנק הפועלים
▪  ▪  ▪

בנק הפועלים מפעיל סניפים ניידים לשירות הלקוחות בצפון
בנק הפועלים יפעיל בהדרגה החל ממחר סניפים ניידים ברחבי הצפון לשירות לקוחות הבנק. עד סוף השבוע יפעלו שישה סניפים ניידים. בסניפים ניתן לבצע את הפעולות הבאות: משיכת מזומנים, הפקדת שיקים ומזומנים, קנייה ומכירה של ניירות ערך ופיקדונות, קבלת תדפיסי מידע על החשבון.כמו כן תפעל עמדת אינטרנט בשירות עצמי.
הפעלת הסניפים הניידים נועדה לסייע ללקוחות בנק הפועלים לקבל שירותים בנקאיים, בעקבות סגירת סניפי הבנק באזור מאז תחילת הלחימה. מידע על זמני הפעילות של הסניפים הניידים ביישובים השונים בצפון ניתן לקבל במוקד המיוחד שמפעיל הבנק לטובת הלקוחות בצפון, במספר כוכבית 2403.
הסניפים הניידים, "פועלים עד אליך", הם בנוסף לפעילות של המוקד המיוחד לתושבי הצפון, במספר כוכבית 2403, המופעל במסגרת שירות "פועלים בטלפון". הבנק תגבר את השירות הטלפוני ביועצי השקעות מהסניפים הסגורים.
בנוסף, ניתנה הנחיה לבנקאים במוקד הטלפוני לסייע ככל האפשר ללקוחות הסניפים הסגורים. לדוגמה, לקוחות שקיבלו אישור ראשוני או עקרוני למשכנתא ומבקשים להמשיך את התהליך, יוכלו לפנות לכל סניף אחר שיבקשו. לקוחות שממתין להם כרטיס אשראי בסניף סגור יוכלו לקבל כרטיס אשראי חלופי בנוהל הנפקה מזורז, כולל אפשרות של הנפקת כרטיס שימתין ליוצאים לחו"ל בנתב"ג.
בנק הפועלים הקים מוקד טלפוני שלישי ב"קמפוס פועלים" בשפיים בנוסף למוקדים בנשר ובאזור
בנק הפועלים, הקים מוקד טלפוני נוסף בקמפוס פועלים בשפיים. הקמת המוקד השלישי נועדה לרווחת הלקוחות ושמירה על רמת השירות הגבוהה של "פועלים בטלפון".
מערך "הפועלים בטלפון" פועל באמצעות שני מוקדים טלפוניים, באזור שבמרכז ובנשר בצפון. עקב המתקפה על יישובים בצפון ובמרחב חיפה, נאלץ הבנק לצמצם באופן משמעותי את פעילותו של המוקד בנשר. רוב עובדי המוקד הם תושבי הצפון שמנועים מהגעה לעבודה, בגלל הוראות פיקוד העורף, ועובדים שהגיעו למוקד נאלצו לשהות בימים האחרונים חלק מזמן העבודה במרחבים מוגנים.
לאור הדרישה לשמור על רמת השירות הגבוהה של "פועלים בטלפון" ואף לתגבר אותה בימים אלה, הוחלט להקים במהלך מזורז מוקד טלפוני חלופי. בתוך יומיים של עבודה מאומצת, הוקם מוקד הכולל 200 עמדות עבודה, בקמפוס של בנק הפועלים בשפיים.
בנק הפועלים יחלק כ- 1,000 "ערכות מקלט" לתושבי הצפון והדרום הכוללות: DVD, מאווררים, ספרים, חוברות הפעלה וממתקים
בנק הפועלים יחלק מהיום 1,000 "ערכות מקלט" לתושבי הצפון והדרום, שנאלצים לשהות במקלטים ובאזורים ממוגנים. כל ערכה תכלול: מכשיר DVD, מאוורר, ספרים, חוברות הפעלה, ממתקים וכן מזגנים למקלטים. נציגי הבנק גם יחלקו חבילות שי לחיילים בצפון.
בנוסף, פרויקט "תקרא תצליח", שמפעיל בנק הפועלים לעידוד הקריאה בקרב ילדים ובני נוער, מתגייס לטובת תושבי הצפון. הבנק יחלק כ- 20,000 ספרים לשוהים במקלטים, וצוות בראשותו של יוסי אלפי יבצע 150 שעות סיפור במקלטים.

תאריך:  19/07/2006   |   עודכן:  19/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il