X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Always
▪  ▪  ▪

Always, מבית פרוקטר אנד גמבל, מרענן את המופע one של 'ריטה', ממתג את חדרי השירותים במרכז הירידים תל אביב, לכל תקופת המופע. זאת במסגרת השקת המוצר החדשFreshelle Always , מבית פרוקטר אנד גמבל, שילוב של תחבושת אולוויז עם מגבון אינטימי באריזה חדשנית בצבע ירוק רענן.
חברתoow media מיתגה את חדרי שירותי הנשים בצבעי ירוק מנטה של המוצר החדש ובתוספת של צילומי אישה מתקלחת, כך שתאי השירותים הופכים לדמויי מקלחונים.
זאת בהתאמה עם קונספט הרעננות של Always Freshelle, השם דגש גם בקמפיין הפרסום על תחושה רעננה בשימוש במוצר החדש, תחושה של מקלחת בכל מקום בו תהיי. המיתוג כולל: מיתוג מראות, דלתות, מייבשי ידיים וקירות וחלוקת דוגמיות.
אופיר גוטמן, מנהל חטיבת נייר בחברת פרוקטר אנד גמבל: " אנו מעוניינים להעביר לצרכניות מסר בדרך חוויתית ולא שגרתית. מיתוג חדר השירותים חושף את המוצר לקהל היעד כחלק מחוויה אינטימית ורעננה. פרסום חווייתי מסוג זה היה מוצלח במיוחד ואף זיכה את פרוקטר אנד גמבל ומותג "COVER GIRL" בפרס פסטיבל קאן לפני כשנה. אנו ממשיכים בקו זה על מנת להגיע לנשים במקומות חווייתיים עם מסר חדשני".
ארז רפפורט, מנכ"ל חברת oow media: " אנו מעניקים תשומת לב רבה לפרסום חוויתי ומיוחד,כזה המפתיע את המתבונן ונחרט בזיכרונו. חדר הקונספט של אולוויז במרכז הירידים הינו הראשון מסוגו בארץ"
Always Freshelle הינו מוצר חדשני מבית אולוויז, המביא שילוב ייחודי של ההגנה המוכרת של תחבושת אולוויז עם.מגבון אינטימי, שמאפשר לך להרגיש נקייה ורעננה בכל מקום בו את נמצאת. המגבון העדין ארוז באריזה נפרדת ומוצמד לצידה החיצוני של אריזת כל תחבושת.
חברת oow media מתמחה בפתרונות מדיה ובמציאת מענה יצירתי להעברת מסר פרסומי בדרך חווייתית ולא שגרתית בחדרי שירותים. החברה בעלת זכויות הפרסום במתחמים ציבוריים שונים: מתחמי ילדים, אוניברסיטאות ומכללות, אצטדיונים ,מכוני כשר, מתחמי תרבות ועוד. החברה בעלת יכולת פרסום בפריסה ארצית, תוך התמקדות במקומות הומי אדם, הפונים לכלל חתך האוכלוסייה, יכולת זאת מאפשרת חשיפת מפולחת וממוקדת בהתאם לקהל היעד.

תאריך:  26/07/2006   |   עודכן:  26/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il