X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת DHL ישראל;
לוגיסטת האקספרס היא ייחוד עולמי של DHL, היא שילוב של הטסות ואחסון, בכפיפה אחת ובניהול של תחנה אחת, עם כתובת אחת, להפעלה מכל מקום בעולם.
▪  ▪  ▪

דוד בונדי מנכ"ל DHL ישראל על שיטת עבודה חדשה:
לוגיסטיקת האקספרס בישראל מקצרת זמן מסירת החבילה מ-48 שעות לשעתיים.
DHL מציעה לחברות ישראליות רב-לאומיות להשתמש במרכזים לוגיסטיים של החברה בארץ ובעולם. להעמיד בהם מלאי חלפים ופריטים דרושים במרכזים הלוגיסטיים שלה ברחבי תבל ובכך לקצר מאוד את זמן התגובה ומהירות מסירת הפריט ללקוח, במקרה הצורך ומבלי להזדקק למחסנים וכוח אדם משלה, שעלותם גבוהה.
הלוגיסטיקה העסקית ההולכת ומתרחבת בעולם, מכה שורש גם בישראל. מספר חברות היי-טק זרות עם זרועות בישראל, התקשרו עם חברת DHL ישראל והיא מפעילה עבורן "לוגיסטיקת אקספרס" המתבטאת בכך שהיא מחזיקה עבורן חלפים במרכזים הלוגיסטיים שלה. זוהי מגמה כלל עולמית של הקמת מרכזים לוגיסטיים משוכללים, המאפשרים לחברות, בעיקר מתחום ההיי-טק, לספק ללקוחות חלפים במהירות שיא, מבלי להזדקק למערך השרות של חברת ההיי-טק בחו"ל, דבר העלול לגזול זמן רב.
לוגיסטת האקספרס היא ייחוד עולמי של DHL, היא שילוב של הטסות ואחסון, בכפיפה אחת ובניהול של תחנה אחת, עם כתובת אחת, להפעלה מכל מקום בעולם.
לחברות ההיי-טק נחסך ממון רב בגין אי הפעלת מחסני חלפים מיוחדים כאלה ואילו חברת DHL יכולה להחזיק במרכז כזה את החלף/פריט הדרוש ולשגר מיידית, לאחר קבלת הדרישה המלקוח, באמצעות רשת הבלדרים שלה לכל כתובת ברחבי הארץ.
"בשיטת לוגיסטיקת האקספרס מהירות השרות תגדל לאין ערוך, עד רמה של שעתיים אספקה, אם יעשה שימוש גובר במחסנים לוגיסטיים. עד כה היה נהוג, בעיקר בחברות היי-טק, להזמין חלפים מחו"ל, דבר שבמקרה הטוב, ארך 48 שעות. כיום, עם הקמת מרכזים לוגיסטיים בכל העולם, מהם ניתן למשוך את החלפים אותם מחזיקה חברת ההיי-טק הבינלאומית למשל, יכולה האספקה להתבצע לכל היותר בתוך כשעתיים." כך אומר דוד בונדי מנכ"ל DHL ישראל.
המרכז שהקימה החברה להפעלת לוגיסטיקת האקספרס הכפיל את שטחו ואת פעילותו, מאז הוקם לפני פחות משנה וזאת בשל הביקוש הרב. במחסן זה מאחסנת DHL עבור חברות היי-טק ואחרות, חלפים המיועדים למסירה מהירה ללקוחתיהן. החברה יזמה הקמת מרכז לוגיסטי כזה כפי שמקובל בסניפים הראשיים של DHL בכל העולם.
"מנושא זה של מהירות האספקה ללקוח, ייגזר שם המשחק בעתיד. אם פס ייצור בהיי-טק מושבת בגין מערכת שקרסה, או חלף שנשבר וחברה אחת מסוגלת לספקו בתוך שעתיים מהמחסן הלוגיסטי שלה והאחרת צריכה להזמינו מחברת האם בחו"ל, ברור מי תנצח." אומר בונדי. "זהו פער בלתי ניתן לגישור, אפילו לא בבלדרות אקספרס. חברות היי-טק כמו גם ענפים אחרים מבינים את זה ובעתיד צפוי שגשוג בתחום זה של הקמת ותפעול מחסנים לוגיסטיים בחברות הבלדרות עבור לקוחות." אומר בונדי.
"נותרת רק בעיית אחזקת המלאי. ברם, עלות זו מתקזזת ראשית כנגד הירידה הדרסטית במשלוחי אקספרס מהארץ. כנו כן יש קיזוז בחסכון של שימוש בקבלן משנה, תוך הקטנת עלויות אחזקת מחסן, משכורות וכו'. הדבר מתקזז גם עם מהירות החזרת פס הייצור, או המערכת לתפקוד, בשל אספקת החלף הלקוי מתוך מחסן לוגיסטי אזורי, בתוך שעתיים לכל היותר, או במקרים של אתרים מרוחקים מאוד, עד ארבע שעות." אומר בונדי.
אם בוחנים מה קרה בתחום השיווק וההפצה של מוצרי צריכה וקמעונאות למשל, באירופה וארה"ב, הרי שיש שינויי מבנה עמוקים ביותר הכוללים אאוט-סורסינג לוגיסטי מורכב. כך גם בתחום בלדרות האקספרס. אנו מעניקים היום לוגיסטיקת אקספרס עולמית בדומה ללוגיסטיקה העולמית התעופתית. המערך הזה מורכב משלושה נדבכים: א. רשת מחסנים לוגיסטיים העומדים בקריטריונים של יצרני היי-טק ואחרים. ל-DHL יש 370 כאלה בכל העולם והיא יכולה למסור חבילה בתוך שעתיים בכל נקודה. ב. הובלה - בלדרות אווירית. ג. ניהול, שבו המרכיב החשוב ביותר הוא תוכנות מחשב המנהלות את המערך בפריסה עולמית. המערכת מאפשרת שקיפות מלאה בין מחסנים ולקוחות וחזרה.
שש חברות היי-טק גדולות מחזיקות מלאי חלפים במחסן הלוגיסטי של DHL. מלאי ממוצע של חברה קטנה במחסן כזה נאמד בכמה מיליוני דולרים.
חברות ההיי-טק הזרות העושות שימוש במרכז הלוגיסטי, חתמו על ההסכמים עם חברתDHL העולמית. הן עושות שימוש תדיר במרכז של החברה באזור, ליד תל-אביב. מהחברה נמסר, כי אין הגבלה על גודל הפריטים, שחברת היי-טק או אחרת, יכולה להחזיק במרכז.
עוד נודע, כי בקרוב, עם השלמת משא-ומתן עם מספר גורמים אחרים, יעשו שימוש במרכז הזה גם חברות, שאינן מתחום ההיי-טק אך דרוש להן השרות המיוחד הזה.
במקביל מציעה DHL לחברות ישראליות רב-לאומיות לעשות שימוש במרכזים המקבילים של החברה העולמית. כלומר, להעמיד מלאי של חלפים ופריטים דרושים במרכזים הלוגיסטיים שלה ברחבי תבל ובדרך זו לקצר מאוד את זמן התגובה ומהירות מסירת הפריט ללקוח, במקרה הצורך ומבלי להזדקק למחסנים וכוח אדם משלה, שעלותם גבוהה.

תאריך:  13/05/2001   |   עודכן:  21/05/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דפנה יעקובוב, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת Software BMC;
באמצעות תוכנת הסימולציה מתאפשר כיוון מדויק המונע השפעה כלשהי של העומס על אפליקציות מסד הנתונים של הייצור.
סיגלית פרטל, יחסי ציבור
- הודעה מטעם קומפאק
נאוה עינבר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם עמותת חיים;
עמותת חיים יוצאת מבצע התרמה ארצי שייערך בתאריכים ה-10 במאי ועד ה-15 ביוני 2001. במסגרת המבצע יערך יום התרמה ארצי
ב-16.5.01.
שרון פלד, יחסי ציבור
- הודעה מטעם שיכון עובדים;
שיכון עובדים מכרה בחודש 69 דירות בשלושה פרוייקטים שונים.
דפנה יעקובוב, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת דן-אנד-ברדסטריט;
כלל החזקות בעלת 1.47 מיליארד דולר הכנסות, מגדל החזקות
נמצאת במקום השני בדרוג עם 1.03 מיליארד דולר.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il