TNT, יוצאת בקמפיין דיוור ישיר, שישלח לאלפי ארגונים ועסקים בארץ.
TNT, חברת המשלוחים והלוגיסטיקה הבינלאומית יוצאת השבוע בקמפיין דיוור ישיר, שישלח לאלפי עסקים וארגונים בישראל.
מדובר בקמפיין המחולק לארבעה שלבים, ובכל שלב ישלח דיוור אחר הכולל מסר ספציפי, אותו מבקשת חברת TNT להעביר לקהל לקוחותיה הקיימים ולקוחותיה הפוטנציאלים . בין המסרים הכלולים בקמפיין זה הצגת החברה - מי אנחנו, עליונות השירות של TNT באירופה, שירות גוביינא בו מחיר היבוא שווה למחיר היצוא וכן שרות ECONOMY אקספרס המאפשר שילוח מטענים כבדים, פחות דחופים, במחיר מוזל.
אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל, מסר כי "ארבעת המסרים שהעלינו בקמפיין, מבטאים את יתרוניתיה היחסיים של TNT בענף השילוח והלוגיסטיקה הבינלאומיים. אנו מאמינים כי קמפיין דיוור ישיר הינו מהלך שיווקי חשוב, בקרב קהל מטרה מוגדר מראש".
TNT היא הספקית הבינלאומית של משלוחי אקספרס, שירותי דואר ושירותי לוגיסטיקה בינלאומיים. ומעסיקה כיום בישראל כ- 65 עובדים עם צי של כ- 21 כלי רכב. TNT ישראל משנעת את המשלוחים באמצעות חברת ק.א.ל המפעילה 7 טיסות שבועיות מישראל לליאג'.
TNT העולמית, היא אחת מארבע החברות הגדולות בעולם, לשיגור הטסה והפצה של משלוחים בינלאומיים. היא מעסיקה מעל 130,000 אלף עובדים בעולם ביותר מ- 200 מדינות, בבעלותה כ- 60 מטוסים ו- 19 אלף כלי רכב והיא משגרת כ 3.2 מיליון פריטים בשבוע. TNT דיווחה על מחזר מכירות של 9.9 מיליארד אירו בשנה.