הושלמה הפקתם של ששת התשדירים שילוו את קמפיין הבריאות של ערוץ ניקלודיאון (47 ביס, 84 בהוט). סלוגן הקמפיין: "צא מהכובד - זוז לחיים בריאים". קריין התשדירים (שיעלו בערוץ החל מה 15/8) בניקלודיאון הוא עפר שכטר, המשמש זו השנה השלישית כקריין תשדירי ערוץ ניקלודיאון.
מטרתו של הקמפיין, היא לגרום לילדים לחשוב לפני שהם ניגשים לאכול עוד ארוחת ג'אנק פוד: הקמפיין, הכולל 10 סרטונים משעשעים, מסביר לילדים את חשיבות התזונה הנכונה, הבריאה והמאוזנת וממריץ אותם לפעול ולעסוק בפעילות גופנית על חשבון שעות טלוויזיה ומחשב, לכבד את גופם ולהתייחס אליו ברצינות.
תשדירי הקמפיין הם חלק מהקמפיין של ניקלודיאון שהחל הקיץ בערוץ, לעידוד תזונה נכונה ואורח חיים בריא. כחלק מהקמפיין מוקדש חלק ניכר מתוכנית הקיץ של הערוץ "בוגי" לנושא בימים אלה מצטלמת סדרה דוקומנטרית המלווה ילדים העומדים לעשות שינוי באורח חייהם לבריא יותר.
עשרת התשדירים בסדרה הופקו עוצבו על-ידי שורטקאט ועוסקים בשינויי תזונה ואורח חיים, התייחסות בכבוד לגוף, החשיבות בלשתות מים במקום משקאות מתוקים, לסרב למתוקים, החשיבות בלעשות התעמלות ועידוד להמעיט בג'אנק פוד.
שווי קמפיין הבריאות הכולל של ערוץ ניקלודיאון הוא מיליון וחצי שקל ותשדירי הבריאות יעלו במקביל לערוץ ניקלודיאון גם בערוצי בית אחרים של ענני תקשורת: ערוץ החיים הטובים וערוץ הבריאות.
בימוי וניהול קריאייטיב: אבישג כהן
מחלקת פרומו: הדר כצהנדל
עיצוב ואנימציה: שורטקאט
סאונד: ג'אנגל