רשת האופנה הצרפתית לגברים CELIO- עולה בקמפיין טלוויזיה ראשון בישראל בעלות השקעה כוללת של כ- 750,000 דולר.
הקמפיין ישודר בערוצים 2, 10, 24 ו- 9 תחת הקונספט הפרסומי שילווה את סרט הפרסומת הבנוי סביב ערכי הליבה של המותג: פיתוי ואופנתיות ומלווה בסלוגן: The Power To Attract ויגובה בפרסום בעיתונות הארצית, באינטרנט, בקטלוג בתפוצה רחבת היקף ובפעילות קד"מ בסניפי הרשת.
את הקמפיין יוביל הדוגמן הצרפתי הבינלאומי - בנואה מרשל,
המשמש כפרזנטור של CELIO- בישראל זו העונה השנייה ברציפות.
הסרט, שיצולם ברומניה, מביא לידי ביטוי את כוח המשיכה של הגבר הלובש CELIO- . באמצעות הקונספט הפרסומי חווה הגבר של CELIO
- את מימד הריגוש, החוויה והאושר: מימד הגבר המפתה - The Urban Seducer.