X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סלקום
▪  ▪  ▪

לא נגנז...לאחר המלחמה קמפיין היפ עולה לאויר. אתר סלקום היפ שהושק לפני חודש השיג את היעדים המספריים ואף מעבר לכך. מאז עלייתו לאוויר ביקרו בו למעלה מרבע מיליון משתמשים ייחודיים, 30% מהם לקוחות חברות מתחרות.
הטאלנט המוביל של הקמפיין הוא צביקה פיק שלצידו מופיעה חברתו לחיים שירה מנור בשיתוף עם האחד והיחיד "אורן פדלון". סלקום השקיעה בקמפיין כ- 1.5 מיליון $.
סלקום השיקה את "סלקום היפ" זירת התוכן הקהילתי בייצור עצמי של ישראל בסלולר ובאינטרנט ביוני 2006 WWW.heep.co.il.
בפרסומת אסי רוזנברג מופיע כ"אורן פדלון" - כוכב סרטוני אינטרנט, ומושא להערצה של צביקה ושירה. צביקה פיק וזוגתו לחיים שירה מנור, מצולמים כשהם מודדים בגדים בחנות. צביקה שיוצא מתא המדידה מבחין בבחור ומתלהב כמו גרופי, הבחור הוא "אורן פדלון" יוצר ושחקן הסרטון המפורסם "כפכף בבלנדר" ועוד סרטים רבים וטובים אחרים הסרט מדגיש את הקונספט שמהיום אתם הכוכבים האמיתיים. אתם היוצרים, הבמאים, השחקנים האנונימיים שהופכים ע"י בחירת הקהל לכוכבים ברגע.
עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום: "השבוע מלא חודש לעלייה לאוויר של "היפ", אתר האינטרנט והשירות הסלולרי, שהקמנו במטרה להוביל בישראל את ייצור התוכן העצמי - אחת המהפכות המשמעותיות שעובר עולם המדיה בכלל ועולם האינטרנט בפרט. בשל האירועים הביטחוניים, החלטנו לדחות במספר שבועות את קמפיין ההשקה הטלוויזיוני של האתר, במרכזו מככב צביקה פיק. סברנו כי ראוי להמתין מעט, עד להתבהרות המצב בישראל".
עדי כהן, סמנכ"ל השיווק בסלקום: "למרות הדחייה בהשקת הקמפיין, השיג היפ את היעדים המספריים שהצבנו לו - ואף מעבר לכך. מאז העלאתו לאוויר - שנעשתה, כאמור, ללא קמפיין, ביקרו בו למעלה מרבע מיליון משתמשים ייחודיים, כשמידי יום מגיעים לאתר מאות קטעים - וידאו ותמונות - שצילמו אזרחי ישראל- ולא רק לקוחות סלקום, למעלה מ- 30% כניסות הן בקרב לקוחות המתחרים, גם אם באמצעות הטלפון הנייד ואם באמצעות מצלמה ביתית".
רקע:
בשנה האחרונה צברה תאוצה מגמת התוכן שנוצר על-ידי המשתמשים ובמסגרת זו קם עולם שלם של קהילות יוצרות וחולקות תוכן באינטרנט באמצעות אתרים, שהיוו במה ליוצרים מכל התחומים: צלמים, מוסיקאים, סופרים ומשוררים, כותבי בלוגים, תסריטאים, עורכים ויוצרים למיניהם.
כל אחד מקבל במה להקליט, לצלם, לערוך ולשתף תכנים ושמם עבר מפה לאוזן. אתרים כמו MySpace לשיתוף תכנים, בעיקר מוסיקליים, בו מבקרים כל חודש למעלה מ- 24 מיליון גולשים יחודיים (unique users) ואף יש הערכות, שמידי יום, מצטרפים אליו כ- 150 אלף מבקרים חדשים; ואתר YouTube לשיתוף תכני וידיאו, אליו מועלים מידי יום כ- 35 אלף קבצים חדשים וצופים בו למעלה מ- 30 מיליון גולשים מידי יום ואתר Flickr לשיתוף תמונות, המציג חשיפה בסדרי גודל דומים, הפכו לבין עשרת המובילים בעולם במספר הכניסות והעמודים הנצפים בהם והפופולריות שלהם הולכת וגוברת.
החידוש: סלקום היפ - קהילה יוצרת ועורכת תוכן גם בסלולר
סלקום מאפשרת לקהל הישראלי - ולא רק ללקוחותיה - להצטרף לעולם שיתוף התכנים המקוריים גם בסלולר, באמצעות הקמת זירה של תוכן קהילתי.
בשלב הראשון פנתה סלקום לכ- 150 יוצרים, המייצגים את כל שכבות האוכלוסיה ומשקפים את כל מרכיביה, וחילקה להם מכשירים מתקדמים, בעזרתם יצרו במשך 3 חודשים תכנים שירחיבו את מגוון התוכן באתר. כל אחד, מכל רשת סלולרית, יכול לצלם סרטון או תמונה ולשלוח כהודעת MMS למספר 6363. כן ניתן לשלוח תמונה או קטע וידיאו שצולמו במצלמות דיגיטליות ולעלות אותו לאתר, מהרגע שהקובץ מועלה באתר, הוא מתחיל לצבור ניקוד, על-פי העדפות הצופים.
קרדיטים: משרד פרסום: מקאן אריקסון, סמנכ"ל קריאטיב: טל רביב, צוות קריאטיב: סיגל עבודי ויותם שרון, סמנכ"ל לקוחות: יעל ברזם, מנהלת לקוחות: מירב עוז, תקציבאית בכירה: מיטל נווה, תקציבאי: שי אלמגור, מנהלת מחלקת הפקה: תמי כץ זרה, מנהל פלנינג: אלון ברנר, פלנרית: ענת בן יעקב, סמנכ"ל מדיה: דן אלעזרי, במאי: קובי חביה, חברת הפקה: אולפנות, מנהלת פוסט: עדי קפלן.

תאריך:  23/08/2006   |   עודכן:  23/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il