X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלפוט
▪  ▪  ▪

חברת "פלפוט" משלבת במותגיה בין הנוסטלגי לחדש תוך מתן מענה למגוון נרחב של נישות וצרכים: גילאים, טעמים ומגזרים. תפיסת העולם השיווקית הרחבה של החברה, מביאה עמה רוח של חדשנות מתמדת.
אדריאן אברביה, מנהלת השיווק של חברת "פלפוט": "רכישת מוצרי חזרה לבית ספר מתרכזת בחודשי הקיץ ושיאה בימים האחרונים של חודש אוגוסט. הערכה של "פלפוט" היא כי שוק החזרה לבית הספר מגלגל כ- 400,000,000 ש"ח בשנה ופונה לכ- 1.5 מיליון תלמידים". עוד מוסיפה כי הצפי למכירותיה של "פלפוט" לעונה הקרובה יעלו בכ- 30%, כנראה עקב המותגים החדישים, ביניהם: טינקרבל, יו-יו, וואן-פיס ו- COMX.
"פלפוט" מציגה קולקציה חדישה ובה קשת מוצרים נרחבת לקראת החזרה לבית-הספר: יומנים, ארגוניות, מחברות מכל הסוגים, אוגדניות, מכשירי כתיבה, קלמרים ועוד. "פלפוט" הינה הזכיינית הישראלית בתחום מוצרי ביה"ס של חברות מובילות, בניהן: "דיסני", "פוקה", "סנופי", "Rip Curl" ועוד. כיום כמעט ברשות כל ילד החוזר לבית ספר לפחות פריט אחד ממותגי "פלפוט".
עם ותק של יותר מ- 70 שנה, "פלפוט" מביאה עימה איכות בלתי מתפשרת ומתחדשת באופן תמידי. מוצרי חברת "פלפוט" נמכרים בכל רשתות השיווק המובילות ובחנויות פרטיות המתמחות במוצרי פופ וחזרה לבית ספר, בניהן: "אופיס דיפו", "קרביץ", "סטימצקי","כפר השעשועים","צומת ספרים" ועוד.
טווח מחירי המוצרים של "פלפוט" הינו: החל מ- 3 ₪ ועד 160 ₪.
פעילות חברת "פלפוט" מתמקדת בארבעה מישורים עיקריים: מוצרי חזרה לבית הספר ומוצרי פופ, כרטיסי ברכה, ספרים, מוצרי תיירות ומוצרים עונתיים - יומנים ולוחות שנה. כמו כן מפתחת החברה מוצרים ופרויקטים מיוחדים לשוק העסקי ומבצעת ייצוא מוצרים ליותר מ- 40 מדינות.
טיפים לקראת קניות מוצרי חזרה לבית-ספר - חברת "פלפוט"
לקראת חזרה לבית ספר, חברת "פלפוט" החברה המובילה במוצרי חזרה לבית-הספר ומוצרי פופ, מספקת עשרה טיפים שיקלו על משימת הקניות בתקופה זו:
1. מומלץ לרכוש מוצרים מחברות ידועות המייצרות לפי תקנים בינלאומיים, כדי שהמוצר יעמוד בסטנדרטי איכות מקסימאליים.
2. חשוב להכין רשימת קניות מראש. בזמן הרכישה עצמה קיים לחץ הן מילדיכם והן מהצעות רשתות השיווק, לחץ זה עלול ליצור בלבול. ללא רשימה תקנו הרבה יותר ממה שבאמת צריך.
3. חשוב להחליט מראש על סכום סך כל הקנייה, זאת כדי להימנע מחריגות בקנייה.
4. הגדירו מראש סכום עבור "אקסטרות" ו"מותרות" מעבר לרשימה. במידה וסיימתם את קנית ה"רשימה" ועדין ישנם דברים שברצונכם להוסיף - וודאו שלא חרגתם מהסכום שהקצבתם למותרות.
5. שאלו מראש את הילד אלו דמויות הוא מעדיף על-מנת לקצר את תהליך הבחירה שעלול להיות מייגע בחנות עצמה.
6. יש לזכור כי לילדכם ישנם רצונות ודעה מגובשת על הפריטים והמותגים בהם מעוניין. על כן מומלץ לקחת בחשבון את רצון ילדכם, ואף לערוך עימם שיחה ולשתף אותם בשיקוליכם האישיים והכלכליים, כך הם ירגישו כי הם חלק מהתהליך ומצב זה יכול למנוע ריבים.
7. בין אם הילד מצטרף לקניה או לא, בסוף הקניה בקשו מהמוכר לעטוף את הכול באריזת מתנה. תנו לילד את המוצרים במעיין טקס חגיגי - גם מעלה את מצב הרוח וגם מבהיר לילדים שלא הכול מובן מאליו.
8. מומלץ לרכוש מוצרים העשויים מ"פוליפרופולן", שהוא חומר עמיד. כך הקלסרים והאוגדים לא יהרסו במהירות.
9. במוצרים שאינם מתכלים כגון ילקוטים, קלסרים - כדאי לקנות פריטים ממגוון מותגים, בעיקר במידה וישנם מספר ילדים בבית. כך מדי פעם בפעם הילדים יוכלו להחליף ביניהם את המוצר וליהנות מיותר מותגים.
10. כדאי לקחת בחשבון כי בשבועיים האחרונים של אוגוסט קיים לחץ רב בחנויות. בתקופה זו התורים בחנויות מתארכים והביקוש למוצרים הפופולאריים עולה. על כן מומלץ לערוך את הקניות כבר בסוף יוני. כך פריטי המותגים המובילים עדיין נמצאים בהישג ונמנע מצב של "בזבוז" זמן ממושך בחנויות.

תאריך:  24/08/2006   |   עודכן:  24/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il