X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סופר סנטר
▪  ▪  ▪

שרית וינו אלעד תוביל את הקמפיין תחת הכותרת "סופר סנטר - הכי קרוב אלי". הקמפיין בהשקעה של 600 אלף דולר שם דגש על הקרבה הגיאוגרפית של הסניפים ועל היחס האישי, באמצעות אינטרקציה בין וינו אלעד לבין עובדי סופר סנטר. סרטוני הפרסומת שמים דגש על ערך הטריות המאפיין את הרשת וחלק גדול מהסרטונים צולמו במחלקות המאפים, הירקות, מעדניות הבשר והגבינות.
סופר סנטר היא כיום רשת החנויות השכונתיות הגדולה בישראל. בשנת 2004 התקבלה החלטה אסטרטגית בהנהלת הריבוע הכחול לגבי כינוס מותגים. מותגי הדיסקאונט כונסו תחת המותג מגה, הסופרמרקטים השכונתיים תחת המותג סופר סנטר, והחנויות למגזר החרדי תחת המותג שפע שוק. המותג סופר סנטר הצליח לנכס לעצמו את ערך הטריות בזכות העוגנים המבדלים של הרשת: מאפים, ירקות, פירות, גבינות ובשר.
סופר סנטר מובילה בפרמטרים של שירות אדיב ותורים קצרים, בזכות האופי האינטימי של הקשר בין הרשת לבין לקוחותיה. הלקוח הממוצע מבקר בסניף השכונתי לעיתים תכופות, לצורך רכישות משלימות של חלב, לחם וכו'. הביקורים התכופים בסניף הקרוב למקום המגורים יוצרים היכרות אינטימית עם הלקוח. בהתאם, סופר סנטר מיצבה את סניפיה כמקום בטוח, נגיש, אהוד ונעים. בנקודות המכירה הושם דגש על חדשנות, כולל פתרונות מגוונים בתחום המזון, כמו ארוחות מוכנות, פתרונות לאירוח, מזון אורגני ודיאטטי.
רות שטרית, מנכ"ל שטרית מדיה גרופ: "האסטרטגיה השיווקית שואבת משני מקורות עיקריים. מקור רציונלי - סופר סנטר היא רשת משלימה לקנייה העיקרית, שנועדה להשלים מוצרים שנשכחו, נגמרו או נצרכים טריים. ומקור אמוציונלי - בעוד שרשתות הדיסקאונט הגדולות מתאפיינות בגודל פיזי הגורר ניכור ומרחק מהלקוחות, עובדי הסניף השכונתי מבקשים להתקרב ללקוחותיהם, להקל עליהם בדברים הקטנים ובמקרים רבים אף מכירים אותם אישית. בחרנו בשחקנית שרית וינו אלעד להוביל את הקמפיין ולהשלים את תהליך המיתוג מחדש שעברה סופר סנטר".
דמותה של הפרזנטורית נבחרה כך שכל הסקטורים יוכלו להתחבר אליה: ללא חזות עדתית מובהקת, בעלת משפחה, אישה עובדת אבל לא קרייריסטית. וינו אלעד מגלמת בקמפיין אישה בשם אלא - קיצור של "אלא מה?". אלא היא אישה שיודעת בדיוק מה טוב לה, אף אחד לא יכול להגיד לה מה לקנות ואיפה. אלא מה קונה בסופר סנטר - אלא מה?!
וינו אלעד תוביל את הקמפיין במהלך השנתיים הקרובות לפחות, ובהדרגה יחשפו גם בני משפחתה והרגלי הקנייה שלהם. הקמפיין יעלה בשלב ראשון בטלוויזיה ובעיתונות הכתובה.
את הקמפיין יצר משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ. ניהול קריאייטיב: פיני מזרחי, תסריט: יזהר ארלב, ניהול קמפיין: אביטל גינסברג, בימוי והפקה: אייל גפן.

תאריך:  24/08/2006   |   עודכן:  24/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il