ימים ספורים לפני החזרה לבית הספר חברת רהיטי צרעה -גלובל "מסתערת" על שוק כיסאות התלמיד ויוצאת בקמפיין שלוט חוצות נרחב. סלוגן הקמפיין: "כסא טוב זה צרעה". זוהי הפעם הראשונה שחברת רהיטי "צרעה-גלובל" יוצאת בקמפיין שלטי חוצות.
הקמפיין נערך בהשקעה של 250,000 שקלים ויכלול שלטי ענק וגשרים ברחבי הארץ אשר יעלו החל מיום ד' 24.8.06 ועד היום הראשון של תחילת הלימודים (יום א' 3.9). הקמפיין מתמקד במבצעים ברשתות "הום סנטר" ו"אופיס דיפו" ובאולמות צרעה.
משרד הפרסום: "צימט פירסום"
משרד יחסי הציבור: "גיא אופק תקשורת"
אלי גרניט, מנכ"ל רהיטי "צרעה-גלובל": "ימי המלחמה עיכבו הורים רבים מלצייד את ילדיהם בציוד מתאים ורכישות רבות מתרכזות בשבוע האחרון של אוגוסט. עקב כך בחרנו לצאת בקמפיין נרחב בימים אלו. יותר ויותר תלמידים מבלים שעות ארוכות מול המחשב במקום לבצע פעילות גופנית חשיבות הכסא הופכת לקריטית להתפתחותו התקינה של הילד. בקמפיין הנוכחי חשוב לנו להעלות את מודעות ההורים להשלכות הבריאותיות של ישיבה נכונה ובחירת כסא מתאים לילד".
אתר האינטרנט של "רהיטי צרעה":
www.tzora-global.com
"צרעה-גלובל" הינה החברה המובילה בישראל לכיסאות וריהוט משרדי. חברת בת של קבוצת "גלובל" - יצרנית הכסאות המשרדיים הגדולה בעולם. "צרעה- גלובל" מספקת פתרונות כוללים למשרד, ביניהם: כסאות, מערכות ריהוט ונגרות מיוחדת.
צרעה-גלובל קשורה בהסכמים עם החברות המובילות בעולם, ומייצרת את מוצריהם ואת מוצריה על-פי תקנים בינלאומיים מחמירים ותחת הסמכת איזו של מכון התקנים הישראלי. לחברה מעבדת בדיקות, תקן אמריקני BIFMA וכל רכיבי מוצריה עוברים בדיקה מדגמית במעבדה זו. צרעה שותפה לצוות הפיתוח הבינלאומי של גלובל.