מבשלות בירה ישראל, המשווקת את מותג הבירה השחורה מאלטי, זיהתה פלטפורמה שיווקית חדשה וייחודית למותג מאלטי, בו היא משקיעה כ 250,000 שקל.
במסגרת המהלך, מיתגה מבשלות בירה ישראל עם המותג מאלטי כ-100 חומוסיות, פלאפליות ומסעדות עממיות נבחרות ברחבי הארץ בציורי קיר ובאביזרי נראות ייחודיים, כחלק ממהלך כולל של המותג תחת הסיסמה: "מי אמר מאלטי ולא קיבל".
החלטה על מיתוג החומוסיות, הפלאפליות והמסעדות העממיות תחת המותג מאלטי התקבלה בעקבות מחקר שערכה החברה ממנו עלה כי הבירה השחורה נבחרה כמלווה האידיאלית לאוכל ישראלי עממי.
אורית מועלם, מנהלת מותג מאלטי: "מדובר בפלטפורמה שיווקית פרסומית חדשה שהוקמה לאחר שמבשלות בירה לישראל זיהתה את המסעדות העממיות כשוק אסטרטגי חשוב למשקה מאלטי. במסגרת המהלך מיתגנו את נקודות המכירה באמצעי נראות ושיווק ייחודים וחדשנים כדוגמת: ציורי קיר, מעמד לפיתות, מתקני מלח-פלפל, כוסות זכוכית, פלייסמנטים וכו'.
מאלטי היא בירה ללא אלכוהול מרכיבים טבעיים בלבד ללא צבעי מאכל או חומרים משמרים, העשירה במינרלים וויטמינים כמו צורן, מגנזיום, חומצה פולית ועוד וכן רכיבים צמחיים אקטיביים התורמים לבריאות וכל זאת ב- 35 קק"ל ל- 100 מ"ל בלבד.
מאלטי משווקת גם בגרסת דיאט של 18 קק"ל בלבד, שהינה פיתוח ייחודי של מבשלות בירה ישראל.