X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טרה
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  טרה
  משרד התמ"ס
  ירום ורדימון

אריזת משקאות היוגורט המתוספים של 'טרה' זכתה במקום הראשון בתחרות "כוכב ישראל 2002" מטעם המכון לקידום האריזה והעיצוב במשרד התמ"ס.
המוצר הזוכה זכאי להשתתף בתחרות הבינלאומית לאריזה 2002 WORLDSTAR שתתקיים בחודש אפריל 2003 בארה"ב.
על סדרת משקאות יוגורט פרי של טרה
סדרת משקאות היוגורט של טרה יוצאת בשלושה טעמים: לימונענע, תות ואשכולית אדומה, וכולם ב-1.5% שומן בלבד ומועשרים בביו.
  • משקה יוגורט תות מועשר בג'ינסנג.
  • משקה יוגורט לימונענע מועשר בתה ירוק וויטמין C.
  • משקה יוגורט אשכולית אדומה מועשר באכניציאה.
כל המשקאות משווקים באריזות אישיות של 250 מ"ל ואריזות משפחתיות של 1 ליטר.
טרה החליטה לתת חלופה מרעננת למעדני יוגורט מצד אחד, ולמיצים טבעיים מצד שני, אך עם תוספים שלא נמצאו עד היום במוצרי חלב.
עיצוב האריזה- פרי יצירתו של ירום ורדימון מ"ירום ורדימון מעצבים", המומחים בבניית תדמיות מותגים, מתעלה על עצמו ומשדרג את מקרר החלב!
על הקונספט שמאחורי האריזה, אומר ירום ורדימון: "אריזת משקאות היוגורט של טרה, מבטאת את תנופת ההתפתחות והחידושים בטרה. העיצוב מבקש ליצור תדמית טבעית המתקשרת את איכות המוצר בבהירות וביעילות, על מנת ליצור בולטות גבוהה יותר על המדף".
בעיצוב האריזה הושקעו כ- 100,000 דולר.
על הבקבוק
בקבוק הפלסטיק עוצב במטרה להעביר למשתמש הרגשת נוחות וידידותיות (פינותיו מעוגלות), ורוגע במראה העדין שלו (העיצוב ממוקם לכל גובהו ובמעברי צבעים רכים) כך שהוא משדר ייחודיות הן כמוצר והן כתוצר של חברת טרה.

תאריך:  18/08/2002   |   עודכן:  18/08/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גילה נאומן, יחסי ציבור
- הודעה מטעם כ.צ.ט
שלמור תקשורת בע"מ
לראשונה בישראל, תכלול הסידרה גם טלוויזיה 36 אינץ' עם DVD בילט אין
אודי נחשון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם כלל ביטוח
רונית ווינר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מירס; פתרון זה מקצר, מייעל ומפשט את תהליך שרשרת האספקה ומעלה את רמת השרות בנקודות המכירה
מיכל זילבר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם קרט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il