X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תדיראן
▪  ▪  ▪

חברת תדיראן Carrier הקימה לאחרונה, מערך שירות עצמאי, בהשקעה כוללת של 5 מיליון ש"ח.
מערך השירות החדש - שירות CARRIER כולל למעלה מ- 30 טכנאים מקצועיים וקבלני משנה הפרוסים ברחבי הארץ, שעברו הכשרה מקצועית ויסודית, על מוצרי תדיראן Carrier לסוגיהם ומגיעים תוך 24 שעות לבית הלקוח, עם כל הציוד הנדרש ו/ או מזגן חלופי.
מערך השירות העצמאי, נתמך במערך לוגיסטי יעיל ובמוקד טלפוני הכולל: עמדות טכנאים ועמדות נציגי שירות, מערכת מחשוב לניהול השיחות הנכנסות באופן יעיל ומהיר (מענה עד חצי דקה), תוך כדי הדרכת קבלני המשנה בעבודה, ומחלקה המתמחה בטיפול אנשי מקצוע ולקוחות מוסדיים.
מערך השירות העצמאי, נועד להעניק ללקוחות החברה שירות בסנדרטים מתקדמים וברמת השירות הגבוהה ביותר בשוק, דוגמת: זמן תגובה על-פי דרישת הלקוח, ניידות שירות ברחבי הארץ, חלקי חילוף זמינים ומתן תמיכה ופתרונות כוללים לאנשי המקצוע ועוד".
מערך השירות החדש, מתמקד במספר נושאים עיקריים: טיב השירות, הקשבה ללקוח, הבנת הצרכים והתאמתם ללקוחות, ליווי מתקין בתהליך הטיפול, עלות למול תועלת ומתן פתרון אדיב, מהיר ומקצועי.
למערך שירות CARRIER מרכז מכירות ארצי לחלקי חילוף ומחסני לוגוסטיקה הפרוסים ב- 4 נקודות ברחבי הארץ: באר שבע, חולון, עפולה ומפרץ חיפה, על-מנת להקל על הנגישות וההפצה.
דני גולדשטיין, מנכ"ל תדיראן CARRIER אומר: ה"אני מאמין של תדיראן CARRIER מחייב אותנו בישראל, לסטנדרטים הבינלאומיים של החברה ושירות מקצועי ואיכותי, המהווה נדבך חשוב להצלחת החברה ולחיזוק הנאמנות עם המתקינים, המפיצים והלקוחות".
לדבריו: "השירות הנו ליבת העסקים שלנו ומערך השירות הינו גורם חשוב ומכריע, המהווה תמיכה בליבת העסקים שלנו, המגובה בכלים ואמצעים טכנולוגיים מהמשוכללים בעולם, דוגמת: מערכת ניהול מידע חדשנית, מערך טלפוני בעל יכולת CALL CENTER, מערך איסוף נתונים נייד באמצעות מסופנים, מערכת ניהול ידע המאפשרת לאפיין תקלות און ליין, מערך הדרכה טכני ועוד".
אלון הוניגמן, סמנכ"ל השירות של תדיראן Carrier אומר: "המטרה בהקמת מערך שירות עצמאי הינה, לוודא שהחברה נותנת ללקוחותיה את רמת השירות שהיא מאמינה בו ולייצר לקוחות מרוצים הנאמנים לחברה לטווח ארוך".
לדבריו: "אנו בטוחים שמהלך זה, יוביל את חברת תדיראן CARRIER צעד גדול קדימה ברמת השירות, היעילות והאיכות".
חברת תדיראן Carrier נמצאת בבעלות מלאה של קונצרן CARRIER העולמי שהינה חברה מובילה בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות מיזוג אוויר, בלמעלה מ- 180 מדינות ברחבי בעולם.

תאריך:  27/08/2006   |   עודכן:  27/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il