X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלנט טיים
▪  ▪  ▪

חברת "פלנט טיים" שבבעלות אנשי העסקים אלי הולנדר וג'קי בר, קיבלה את הזיכיון לשווק בישראל את כל מוצרי האקססוריז של חברת "גס": שעונים, משקפיים, תכשיטים, תיקים ועוד.
אלי הולנדר, מנכ"ל "פלנט טיים" מציין כי בשנה האחרונה החברה שיווקה בישראל את שעוני "גס" במחזור של 9 מיליון ₪. עם הרחבת תמהיל המוצרים, החברה צופה להגיע למחזור של 15 מיליון ₪ בשנת 2006, ובשנת 2007 ל- 25 מיליון ₪.
לחברת "גס" שבבעלות משפחת מרציאנו, האחים פול ומוריס - משפחה יהודית ממרוקו המתגוררת כיום בלוס אנג'לס, יש 150 חנויות של אקססוריז ברחבי העולם וכ- 500 חנויות אופנה תחת אותו שם מותג.
מחזור המכירות של חברת "גס" בשנת 2005 היה כ- 2.5 מיליארד דולר. הצפי הוא בשנה הקרובה (2006) מחזור החברה יעבור את ה- 3 מיליארד דולר, ועד שנת 2007 החברה תגיע ל- 1000 חנויות (ביגוד ואקססוריז) בכ- 70 מדינות ברחבי העולם.
האחים מרציאנו שגדלו בדרום צרפת, הקימו את החברה בשנות השבעים המוקדמות, תוך שילוב בין התרבות האירופאית אותה ינקו בילדותם ואהבתם הגדולה לתרבות האמריקנית. האחים מרציאנו עיצבו בתחילה בעיקר ג'ינסים, בעיצובים רעננים וחסרי זמן, אך נתקלו בקשיים מצד הקמעונאים שהיו סקפטיים.
האינסטינקטים האופנתיים והעקשנות השתלמו, ולבסוף (זה היה בשנת 1981) רשת בלומינגדיילס הרימה את הכפפה, כטובה אישית, ורכשה 24 מכנסי ג'ינס שנמכרו תוך מספר שעות ספורות. כיום חברת "גס" הינה אחת החברות הגדולות והמוכרות בעולם, הידועה בזכות איכות חסרת פשרות, מובילת דעת קהל ומכתיבת אופנה הן בתחום הביגוד והן בתחום האקססוריז (TOTAL LOOK) לנשים, גברים, ילדים ותינוקות. מה שהחל כעסק משפחתי קטן, גדל והתפתח לכדי מעצמת אופנה בינלאומית הממשיכה, גם המאה ה- 21, להיות מובילה ומאתגרת.
חברת "פלנט טיים", בבעלות אלי הולנדר וג'קי בר, הינה יבואנית מובילה של מותגי יוקרה. בין החברות המיוצגות בישראל ע"י "פלנט טיים" נמנות - "מון בלאן", "טאג הוייר", "ראדו", "גס", "סקטור", "נאוטיקה" ועוד. בנוסף, החברה מחזיקה את כל דוכני התכשיטים והשעונים ב"משביר החדש לצרכן" עם חברת-הבת "פלנט ג'ולרי".

תאריך:  28/08/2006   |   עודכן:  28/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il