X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם וואלה! מדיה גרופ;
בכך מבצרת החברה את מעמדה, כחברת המדיה הראשונה בישראל, המשלבת בין אמצעי הפעילות המקובלים בעולם הפרסום -לבין מדיית האינטרנט
▪  ▪  ▪

וואלה! מדיה גרופ מרחיבה את שירותיה למפרסמים בין השרותים החדשים: TGI ויפעת בקרת פרסום.
וואלה! מדיה גרופ, חברת המדיה מקבוצת וואלה! תקשורת, המתמחה במתן פתרונות מדיה בוואלה! וב- IOL, מכריזה על הרחבת השירותים לקהל לקוחותיה באמצעות שיתוף פעולה עם טלגאל ויפעת בקרת פרסום
וואלה! מדיה גרופ, קבוצת המדיה של וואלה! תקשורת ו - IOL, מרחיבה את מעגל השרותים שהיא מעניקה ללקוחותיה, ומוסיפה עליהם שני כלי עזר פרסומיים: TGI ויפעת בקרת פרסום. בכך מבצרת וואלה! מדיה גרופ את מעמדה, כחברת המדיה הראשונה בישראל, המשלבת בין אמצעי הפעילות המקובלים בעולם הפרסום -לבין מדיית האינטרנט, תוך שמירה על הקריטריונים המקצועיים המחמירים ביותר.
עופר לוי, מנכ"ל וואלה! תקשורת, אמר כי "האינטרנט הוא אחד מערוצי המדיה החזקים והאפקטיביים ביותר, והוא קולע היטב למטרות השיווקיות של המפרסמים. בוואלה! וב- IOL מרוכזים כ- %73 מהמתשמשים באינטרנט, וזהו קהל המאופיין ברובו כאוכלוסיה רלוונטית ביותר עבור מפרסמים ומנהלי שיווק.
"כדי להפוך את האינטרנט למדיה מדויקת יותר, אנו מספקים ללקוחותינו את מערכת ניהול הפרסומות שפיתחנו - וואלה! אינטרייטינג, המאפשרת ניהול תכנון ובקרה צמודים של הקמפיין ברשת. לכל אחד מלקוחותינו יש קוד וסיסמא, והוא יכול לבדוק בכל עת את אפקטיביות הפרסום שלו ולתכנן את הקמפיין יחד עם מחלקת המדיה שלנו. באמצעות השרותים החדשים שהוספנו, אנחנו מעניקים ללקוחותינו את היכולת לתכנן קמפיין באינטרנט ולקבל דיווח ובקרה באותם כלים, בהם הוא רגיל להשתמש במדיה המסורתית".
פיני גורן, סמנכ"ל מכירות וואלה! מדיה גרופ, הוסיף כי "במסגרת הרחבת השירותים, אנו מספקים ללקוחותינו את היכולת לתכנן את הקמפיין מתוך מערכות התכנון הקיימות כבר במשרדי הפרסום. בקרוב נקדיש אזור מיוחד בוואלה! שימוקד רק עבור קהל המפרסמים, ובו תינתן אינפורמציה על הפרסום באינטרנט בכלל ובוואלה! וב-IOL בפרט".
יונתן שלט, סמנכ"ל מחקרי סינגל סורס ישראל, מפעילי ה- TGI , אמר כי: "שיתוף הפעולה בין TGI לוואלה! מדיה גרופ מהווה קפיצת מדרגה בהפיכת האינטרנט לאלטרנטיבה אמיתית עבור מפרסמים ופרסומאים".
בנוסף להפעלת ה- TGI , יוכלו המפרסמים בוואלה! מדיה גרופ לעיין תוך שבועות ספורים, בנתוני הפרסום בוואלה! מתוך יפעת בקרת פרסום. שם יוכל כל מפרסם לקבל את כל המידע הרלוונטי לגבי המפרסמים, תקופות הפרסום וכו', במדיית האינטרנט ובכל מדיה אחרת. "את הגישה למידע זה יוכלו המפרסמים לקבל גם מתוך מערכת הפרסומות שלנו, וואלה! איטרייטינג, או מתוך אתר וואלה! מדיה גרופ, שיושק בקרוב", אמר פיני גורן. "בכך אנו מקווים להקל על המפרסמים ולרכז עבורם את כל המדיע הרלוונטי במקום אחד".
"כמי שמתמחים במעקב ובקרה אחר הפרסום בארץ, אנו שמחים להוסיף את נתוני הפרסום של וואלה! ו- IOL לבקרת פרסום", אמר נתי יעקובי, משנה למנכ"ל יפעת בקרת פרסום. "יפעת בקרת פרסום מאמינה בכוחו של האינטרנט כמדיה פרסומית. מעתה ישקפו מעתה נתוני יפעת בקרת פרסום גם את מדיית האינטרנט, ויאפשרו לכלל הגופים העוסקים בענף הפרסום ראיה כוללת: נתוני פרסום של האינטרנט לצד נתוני פרסום באמצעי המדיה המסורתיים: עיתונות, טלוויזיה, שילוט חוצות ורדיו. יעקובי מוסיף: "נתוני הפרסום באינטרנט הינם ערך מוסף איכותי ומעניין, וכגוף המוביל בתחום העיסוק שלו, אנו שמחים לספק ללקוחותינו ולענף הפרסום המקומי את הנתונים".
בין שרותיה המוכרים של וואלה! מדיה גרופ שהושקו לאחרונה - וואלה! אינטרייטינג - מערכת לניהול פרסום המסייעת לניהול, תכנון ובקרה של הקמפיין ברשת וכן מגוון מוצרי פרסום מתקדמים כמו ה-כפתופ, ה- innerspot ועוד.
בנוסף משיקה וואלה! מדיה גרופ בימים אלו אזור ייחודי שיוקצה למפרסמים, go.walla.co.il/media, ובו יוכלו לקוחותיה להתחבר למערכת הפרסומות, לקבל חדשות מעודכנות (דה מרקר) לפרסום ומדיה, מידע על הפרסום בוואלה! וב- IOL , מפרסמים שפרסמו בוואלה!, אסטרטגיית הטוטאל מרקטינג, קישורים לאתרים, נתונים וסטטיסטיקות וקישור ליפעת בקרת פרסום.
אודות וואלה! מדיה גרופ
וואלה! מדיה גרופ מקבוצת וואלה! תקשורת מתמחה בשיווק ומכירת מדיה בערוצי תוכן צרים ורחבים באינטרנט, בערוצי פס רחב, ברדיו ובמכשירי קצה ניידים. לוואלה! מדיה גרופ נסיון מצטבר של למעלה מ-1000 קמפיינים.

תאריך:  15/05/2001   |   עודכן:  15/05/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טלי טנר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם בית חולים כרמל
גלית לב-סלע, יחסי ציבור
- הודעה מטעם נטוויז'ן
מיכל זילבר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם א.מ.ת
חנן זיסו, יחסי ציבור
- הודעה מטעם TNT;
מדובר בקמפיין המחולק לארבעה שלבים, ובכל שלב ישלח דיוור אחר הכולל מסר ספציפי, אותו מבקשת חברת TNT להעביר לקהל לקוחותיה הקיימים ולקוחותיה הפוטנציאלים.
תמר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת DHL ישראל;
לוגיסטת האקספרס היא ייחוד עולמי של DHL, היא שילוב של הטסות ואחסון, בכפיפה אחת ובניהול של תחנה אחת, עם כתובת אחת, להפעלה מכל מקום בעולם.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il