ברליץ, בית הספר המוביל ללימודי שפות, עולה בקמפיין אינטרנט חדש לתוכנית הלימוד: ברליץ קידס בקורסים שנתיים תחת הסיסמה: 'תשקיעו בנכס עבור הילדים שלכם' (מבית היוצר של פרסום 'אדלר חומסקי & ורשבסקי'). הקמפיין יעלה באתר MSN למשך שבועיים בהיקף כספי של 100,000 שקלים.
לדברי גדי בלייכר, מנכ"ל ברליץ ישראל, "התוכנית השנתית ללימוד השפה האנגלית היא נכס שהורים מעניקים לילדיהם, כלי לכל החיים וחוויה מעשירה ומגבירת ביטחון בכלל ובבית הספר בפרט". Berlitz Kids היא תוכנית ייחודית וחווייתית ללימוד אנגלית לילדים בגילאי 4 עד 18, שפותחה על-ידי ברליץ העולמית. התוכנית המעניקה לילדים ובני נוער את הכלים להתמודדות עם השפה האנגלית.
תוכניות הלימוד השנתיות של ברליץ קידס לפי חלוקת גילאים בקבוצות קטנות של עד 8 תלמידים:
- לילדים בגילאי 4 - 8: פותחה תוכנית לימודית מקיפה וייחודית המשלבת בתוכה דמויות מהסדרה "רחוב סומסום" והופכת את חוויית הלימוד לנגישה ומעניינת עבור הילדים. הבובה Tingo (טינגו) יוצרת סביבת לימודים נוחה ומהנה.
- לילדים בגילאי 9 - 15: ברליץ מציעה תוכנית לימודים הנקראת English Beat - המשלבת בתוכה תכנים הלקוחים מעולם התוכן היומיומי של הילדים. הילדים לומדים בקבוצות קטנות המחולקות על-פי גילם ועל-פי רמתם,ומדברים באנגלית בלבד לאורך כל השיעור.
- לגילאי 16 - 18: ברליץ מציעה תוכנית שנתית שתלווה את התלמיד עד לבחינת הבגרות. תוכנית זו שמה דגש על העשרת אוצר המילים, שיפור דקדוק, הבנת הנקרא ובניית ביטחון עצמי בשפה.