X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק;
▪  ▪  ▪

פתרון אשכול של נובל הותקן בבזק לייעול מערך המחשוב.
אגף המחשוב של בזק התקין פתרון אשכול (cluster) של חברת נובל ישראל, המתמחה בתשתיות תקשורת ואינטרנט. פתרון זה, המבוסס על שרתי קומפאק ודיסקטים EMC, נועד לאפשר זמינות גבוהה של השרתים, ביצועים משופרים, חסכון בעלויות, גידול, התאוששות מנפילות, הגנה על הנתונים ועוד.
פתרון אשכול ICS של נובל מאפשר לבזק לספק את השירותים לכ- 1,500 משתמשים במספר שלוחות של החברה גם במקרה של נפילת שרתים, כאשר מתבצע מעבר המשתמשים באופן אוטומטי בין השרתים והעומס מחולק בין המערכות באשכול.
אלכס טרנוביצקי, מנהל מחלקת תכנון רשתות PC בבזק, אומר: "במהלך הפרוייקט עברנו ממצב של שימוש ב- 12 שרתים שונים אשר היו מפוזרים במספר אתרים, לשימוש ב- 4 שרתים המרוכזים באתר אחד. במודל עבודה כזה יש צורך ברמת אמינות גבוהה לשרתים, והיא מובטחת באמצעות מערך אשכול ICS של נובל. מטרות הפרוייקט היו לבצע קונסולידציה של השרתים; להעלות מדרגה מבחינת אמינות, יתירות ושרידות השרתים; ולחבר את כל פלטפורמת נובל למערך אחסון ארגוני אחיד".
"הבנו כי פתרון האשכול של נובל הוא האידיאלי עבורנו, שכן הוא מספק קודם כל אמינות ושרידות ומתבסס על אחסון משותף. ואכן, במהלך הפרוייקט ראינו כי האשכול שקוף מול המשתמשים בשלבי השדרוג, כאשר הם יכולים לעבוד בשיטה הישנה ולהתחבר לכל שרת לחוד, ותוך כדי יישום הפרוייקט מועברות קבוצות של משתמשים לשיטה החדשה כדי שייהנו מיתרונות האשכול".
"כיום משמש אשכול נובל כ-1,500 משתמשים במספר מרכזים בתל אביב, ובעתיד אנו מתכננים להתקין מערכות דומות בשני מרכזים נוספים בירושלים וחיפה, כדי שכל המשתמשים שלנו ייהנו מפתרון זה", מוסיף טרנוביצקי.
עמית כהן, המנהל הטכני של נובל ישראל אומר: "האשכול הוא הדרך האולטימטיבית להגדלת זמינות, מאחר שהוא מאפשר למערך שרתים להיות מקושרים, ולחלוק את העומס בין מערכות באשכול במקרה של נפילת שרת אחד. במקרה תקלה מספק האשכול שירות אל-כשל, כאשר הוא לוקח את היישומים מצומת אחת ומעבירם אל השניה. בדרך זו מאפשר האשכול גיבוי לשרתים, ובעצם מכפיל את המחשב המרכזי. במצב בו הרשת היא הבסיס למהלך העסק, אספקת שירות 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ללא הפסקות או נפילות, הופכת לקריטית, והאשכול פותר בעיה זו".
נובל היא חברת תוכנות הפעלת הרשתות והקישוריות המובילה בעולם, עם בסיס התקנות של 90 מיליון משתמשים. נובל אירופה, מזה"ת ואפריקה, אליה משתייכת גם נובל ישראל, מייצגת שליש מההכנסות העולמיות, עם בסיס התקנות של יותר מ- 25 מיליון משתמשים ו-1.3 מיליון שרתים.
נובל, שהוקמה ב-1983, הייתה חלוצת עידן קישוריות המחשבים, והיום - עם מוצרים כמו NetWare 5.1 וספריית שירותי הרשת NDS eDirectory - ממשיכה נובל להרחיב את מנהיגותה בפתרונות אינטרנט מבוססים על סטנדרטים פתוחים.
נובל צופה כי עסקים יעברו יעברו לסביבת רשת אחת -One Net- בה כל סוגי הרשתות: אינטרה-נט, אקסטרה-נט, והאינטרנט, רשתות פרטיות וציבוריות, קוויות ואלחוטיות - יעבדו יחד כרשת אחת כדי לפשט את המורכבויות של E-business ולספק עוצמה וגמישות הדרושות כדי להצליח בכלכלת הרשת.

תאריך:  15/05/2001   |   עודכן:  27/05/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל גיא, יחסי ציבור
- הודעה מטעם וואלה! מדיה גרופ;
בכך מבצרת החברה את מעמדה, כחברת המדיה הראשונה בישראל, המשלבת בין אמצעי הפעילות המקובלים בעולם הפרסום -לבין מדיית האינטרנט
טלי טנר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם בית חולים כרמל
גלית לב-סלע, יחסי ציבור
- הודעה מטעם נטוויז'ן
מיכל זילבר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם א.מ.ת
חנן זיסו, יחסי ציבור
- הודעה מטעם TNT;
מדובר בקמפיין המחולק לארבעה שלבים, ובכל שלב ישלח דיוור אחר הכולל מסר ספציפי, אותו מבקשת חברת TNT להעביר לקהל לקוחותיה הקיימים ולקוחותיה הפוטנציאלים.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il