מפעל מאמא עוף שבקרית שמונה נאלץ במהלך המלחמה לעבוד במתכונת חלקית שגרמה למחסור בשוק בעיקר במוצרים המצוננים. הדבר גרם לפגיעה קשה בהכנסות החברה.
על מנת להמשיך ולהוביל את השוק, כפי שהיה עד המלחמה, החליטה הנהלת החברה לצאת לשטח ולשתף את הצרכנים בימים הקשים שעברו על החברה ועובדיה במהלך השבועות האחרונים ולמה נוצרו החוסרים.
בנוסף יחלקו עובדי החברה גם קופונים שיעניקו הטבות והנחות על מוצרי החברה.
לדברי אלי בן לולו, מנכ"ל מאמא עוף: "בימי המלחמה הקשים, קיבלנו עזרה רבה והזדהות מגורמים שונים שאנחנו עובדים איתם וזו ההזדמנות שלנו להודות להם. בסיום המלחמה החלטנו לצאת במבצע יוצאים לשטח, שלשם הצלחתו התגייסו עובדי תנובה על כל חטיבותה השונות, שהתנדבו לצאת לנקודות המכירה ובעיקר להסביר שמאמא עוף חוזרת לעבודה בשיא המרץ".
בנוסף מעלה החברה קמפיין חסיות על תוכניות רלוונטיות בהיקף 100,000 $.
מאמא עוף, יצרנית מוצרי עוף הגדולה והמובילה בישראל, איבדה מנתח השוק שלה בחודש האחרון זאת בשל המלחמה וחוסר היכולת להפעיל את המפעל בצפון במתכונת המלאה שלו.