TNT משיקה שירות חדש -מעקב אחר משלוחים באמצעות הודעות SMS.
TNT , חברת המשלוחים והלוגיסטיקה הבינלאומית משיקה בימים אלו שרות חדש המאפשר מעקב אחר משלוח באמצעות הודעות SMS.
באמצעות השרות החדש יוכלו לקוחות TNT לחייג למוקד החברה , להקיש את מספר שטר המטען, ותוך דקות ספורות לקבל הודעת תגובה , SMS, על גבי הטלפון הסלולרי. הודעת התגובה (SMS) כוללת פרטים על סטטוס שטר המטען המדובר ופרטי מסירה מלאים, כולל התאריך ושעה מדויקת.
שירות המעקב אחר משלוח באמצעות SMS חוסך בצורך להתקשר למוקד החברה ולברר את סטטוס המטען, כמו כן השירות מאפשר קבלת מידע 24 שעות ביממה.
יצוין כי השירות ניתן היום רק ללקוחות GSM.
אודי כספי, מנכ"ל TNT מסר: "מעקב אחר משלוח באמצעות SMS מצטרף לאפשרות מעקב באמצעות ה- e-mail. שרות זה יספק ללקוחות אלטרנטיבה מהירה ואמינה למעקב אחר שטרי מטען תוך התאמה לשימוש המתגבר של הטלפונים הסלולרים". עוד נמסר מ-TNT כי האפליקציה החדשה פותחה ע"י מחלקת פיתוח מוצר E-commmmerceב-TNT.
TNT היא הספקית הבינלאומית של משלוחי אקספרס, שירותי דואר ושירותי לוגיסטיקה בינלאומיים. ומעסיקה כיום בישראל כ-65 עובדים עם צי של כ-21 כלי רכב. TNT ישראל משנעת את המשלוחים באמצעות חברת ק.א.ל המפעילה 7 טיסות שבועיות מישראל לליאג'.
TNT העולמית, היא אחת מארבע החברות הגדולות בעולם, לשיגור הטסה והפצה של משלוחים בינלאומיים. היא מעסיקה מעל 115,000 אלף עובדים בעולם ביותר מ- 200 מדינות, בבעלותה כ-60 מטוסים ו-17 אלף כלי רכב והיא משגרת כ- 3.2 מיליון פריטים בשבוע. TNT דיווחה על מחזUר מכירות של 9.9 מיליארד אירו בשנה.