הסתדרות העובדים הלאומית יוצאת היום בקמפיין טלוויזיה תחת הסיסמה: "יותר ועדים ועובדים מצטרפים להסתדרות העובדים הלאומית".
הקמפיין, בעלות של 80,000 דולר מציג שורה ארוכה של ראשי ועדים, שהצטרפו לארגון העובדים השני בגודלו בישראל, המונה כ- 250,000 חברים. רק בשנה האחרונה הצטרפו לארגון למעלה מ- 30 ועדים מאורגנים. הקמפיין יוצג גם בעיתונות ובאינטרנט, באמצעות משרד הפרסום פורמדיה.
החלק הראשון של הקמפיין הוצג לפני המלחמה, במהלכו נחשפו עשרות ראשי ועדים, במודעות טסטמוניאל, שהצטרפו להסתדרות העובדים הלאומית.