משרד הפרסום "ירקוני בן נתן" הפיקו לרשת "נעלי נימרוד" קטלוג אופנה מרהיב המשלב ילדים משתעשעים בעולמות דמיוניים המאוירים בשחור לבן, לצביעה אישית. את הקטלוג ניתן לקבל ברשת בחנויות "נימרוד" בצרוף חבילת צבעים איכותיים במתנה.
פרדריק בלסן, מנהל הקריאטיב מוסר: "זו הפעם הראשונה שקטלוג אופנה הופך לחוויה אקטיבית, גם להורים וגם לילדים. חיפשנו רעיון שישלב מחד חוויה לילדים ומאידך יציע דרך מעניינת להמחיש את הקטגוריות השונות בקולקציה של "נימרוד". העולמות הדמיוניים ושיטת חוברת הצביעה שירתו את המשימה וגם הכניסו מימד חדש לעולם הקטלוגים".
זו הייתה משימה קשה לביים ילדים חמודים אך מלאי מרץ שיפעלו במצבים דמיוניים קבועים מראש כגון: רכיבה על סוס אינדיאני, נסיעה ברכב חלל או מרוץ חיפושיות על שדה פרחים - אולם התוצאה הייתה שווה את המאמץ".
את הקטלוג הייחודי ניתן להשיג ברשת חנויות "נימרוד" והוא יופץ גם כאינסרט ב-"לאישה" וב-"הורים וילדים".
את הקטלוג צילם עידו לביא ועל האיורים אחראי המאייר ירון לובטון.
תקציבאית: כרמית לוגסי
מפיקה: מיטל גוטפריד
ארט: ירקוני בן נתן
צלם: עידו לביא
מנהל קריאטיב: פרדריק בלסן