X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת תמנון
▪  ▪  ▪

רשת האופנה תמנון מובילה מהלך ייחודי במסגרתו משיקה הרשת 6 חנויות חדשות בקונספט חדש וייחודי ובהשקעה של כחצי מיליון דולר. ששת החנויות מצטרפות ל-39 סניפי רשת תמנון ברחבי הארץ.
החנויות החדשות של תמנון ממוקמות בקניון איילון ברמת גן (100 מ"ר באגף החדש), בקרית-גת בקניון העיר (120 מ"ר), בכפר-סבא, ברחוב ויצמן פינת שד' ירושלים (170 מ"ר), באשדוד, בקניון הסיטי (110 מ"ר), בנצרת בקניון לב העיר (115 מ"ר) ובנהריה בקניון הצפון (100 מ"ר).
ברוך ריינר, מנכ"ל רשת תמנון: "מהלך מתיחת הפנים ברשת וההחלטה לשנות את הקונספט העיצובי באה מתוך רצון לשפר משמעותית את חווית הקניה ולתמוך במיתוג החדש. מטרת הקונספט לספק ללקוחות חווית קנייה נעימה ואיכותית, תוך התמצאות בחלל, הגברת תחושת האינטימיות והצגה נכונה ויעילה של הקולקציה".
סמדר רון, מעצבת הפנים של הרשת: "התכנון החדש מאפשר התמצאות נוחה בחלל החנות ע"י שימוש מתקדם בריהוט, בתאורה ובצבעים היוצרים זרימה טבעית עבור הקונה, תוך הדגשת מוקדי הכח באופן מזמין. בשונה מהקונספט הקודם, כאן הושם דגש על הגברת תחושת האינטימיות של הקונה בחנות על-ידי הקטנת קני המידה בחלל, שימוש בחומרים חמים, פיתוח שיטות מידוף ותצוגה מתקדמות והשקעה בתכנון תאורה מתוחכם. אמצעי מיסחור גרפיים, כגון פוסטרים מוארים, שלטי מבצע ותוויות מידה, משולבים באופן אינטגראלי כחלק מהתכנון הכולל של ששת החנויות ותורמים לעניין ולהתמצאות".
בימים אילו יוצאת תמנון בקמפיין אופנה ייחודי רחב היקף לעונת סתיו חורף 2007 סביב עולם הדייטים. את הקמפיין יובילו שמונה דוגמנים, 4 בנים ו-4 בנות, אשר יצולמו לקטלוג כאשר לתמונתם יצורף מס' הטלפון אישי למטרת היכרות. לאחר תהליך סינון, יבחרו כ-6 מועמדים לכל דוגמן, אשר יוזמנו לתהליך של "ספיד דייט" בו יוקצו למתמודד 5 דק' שיחה עם הדוגמן. בסוף התהליך יבחר כל דוגמן את המתמודד החביב עליו מתוך השישה האופציונלים ויצא עימו לדייט.
רשת האופנה תמנון בבעלות ברוך ריינר, בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, מפעילה כיום 45 סניפים בפריסה ארצית.

תאריך:  17/09/2006   |   עודכן:  17/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il