X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרייזי ליין
▪  ▪  ▪

רשת האופנה Crazy Line משיקה לראשונה בישראל "קטלוג אישי" לקולקציית חורף 2007, הפונה באופן ייחודי ואישי לכל לקוחה. "הקטלוג האישי" החדשני יופץ במקביל לקטלוג הרגיל והוא מכיל פניה ללקוחה בצמוד לפרטים אישיים שלה ושיח בנימה חברית. הטקסטים והעיצוב האישי כוללים שם פרטי, ציון יום-ההולדת, והעדפותיה של הלקוחה, הדגשת פריטים מהקולקציה ועוד.
קרייזי ליין תפיק 90,000 קטלוגים אישיים לחברות מועדון קרייזי ליין – מתוך 120,000 קטלוגים שיופקו בעונת החורף. הקטלוגים בכיכובה של הדוגמנית דנה מגן, כשלצידה הדוגמנית נופית שבח, מציגים את קולקציית החורף של קרייזי ליין, המצטיינת במגוון דגמים עדכניים ובהם, לראשונה!, קולקציית ג'ינס אופנתית real woman in jeans – מבחר דגמים עדכניים מג'ינס ברמות שפשוף ואיבזור שונות.
לדברי עפרה שביט, סמנכ"ל תפעול ברשת Crazy Line, קרייזי ליין משקיעה בכל לקוחה באופן אישי ושמחה העונה להפתיע ולרגש כל חברת מועדון ולהוכיח לה שהיא מוכרת לרשת באופן אישי ושחושבים עליה. השיח האינטימי, הפניה האישית, ההזמנה החברית מכל הלב לחנות הרשת ה"קבועה" שלה, הסמוכה לביתה, מעידים כי הרשת מיטיבה להכיר את לקוחותיה, העדפותיהן וצרכיהן ומתאימה עבורן את מערכות הלבוש והפריטים הייחודיים.
לדברי שביט-לוין, השקת הקטלוג האישי מבטאת שאיפה להוביל מגמות בתחום האופנה ולחדש כל העת, במקביל לאסטרטגייה של חיזוק הקשר עם לקוחות הרשת ומתן מענה ממוקד לצרכיהן. המטרות הללו מיושמות הלכה למעשה בליבת הפעילות - מועדון הלקוחות, המונה מעל כ-500,000 נשים.
הקטלוג האישי הינו יוזמה שיווקית נוספת של חברת הייעוץ SEGMARKETING, המלווה את רשת Crazy Line מזה 3 שנים בכל הקשור לאסטרטגיות שיווק ממוקד לקוחות ותוכניות נאמנות ברשת.
הטכנולוגיה החדשנית של חברת 'אניה שפירא', המתמחה בדיוור ישיר בטכנולוגיות דפוס מתקדמות איפשרה את הפקת הקטלוג האישי לכל לקוחה של רשת קרייזי ליין במטרה להתאים לכל לקוחה את הקטלוג שלה... הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת, למעשה, לתפור 'חליפה אישית' לכל אחת ואחת מחברות מועדון הלקוחות. לראשונה בישראל, ניתן להפיק הפקות דפוס דיגיטליות מורכבות באיכות גבוהה ובכמויות גדולות באופן פרסונאלי לחלוטין, בצבע מלא. והכי חשוב בעלויות שמתחרות בדפוס הרגיל!
רשת האופנה לנשים Crazy Line מפעילה מועדון לקוחות 7 שנים, המונה 500,000 לקוחות. הרישום למועדון הלקוחות נעשה בחנויות הרשת בעת הקנייה. אחת לחודש מדוור לחברות המועדון מידע אודות כניסת קולקציות חדשות לחנות, מבצעים כלליים ומבצעים ייחודיים לחברות המועדון.
רשת Crazy Line, המובילה בארץ לאופנת נשים, כוללת 54 חנויות בארץ וחנות בגרמניה בקניון "CENTRO" שבעיר OBERHAUSEN, הנחשב לאחד הקניונים הגדולים והמצליחים בגרמניה. הרשת מייצרת ומשווקת ביגוד ופריטים משלימים לנשים במידות 40-50 ומפעילה מועדון לקוחות המונה מעל ל- 450 אלף חברות. העונה מובילה את מסע הפרסום של הרשת הדוגמנית דנה מגן, תחת הסיסמא "יותר אשה מאי פעם". החברה בבעלות משפחת לוין.

תאריך:  17/09/2006   |   עודכן:  17/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רהב תקשורת
- הודעה מטעם מגה ספורט
תמר איילון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם בית השקעות 'רמקו'
- הודעה לעיתונות מטעם בר תקשורת
LG Electronics
- הודעה מטעם LG Electronics
רהב תקשורת
- הודעה מטעם דלתא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il