"מהבית יותר משתלם לדבר בזק" – זו כותרתו של קמפיין נוסף של בזק שעוסק במחיר הנמוך של השיחות בבזק. דקת שיחה בבזק, בשעות הערב ובסופי שבוע (מ 7 בערב עד 7 בבוקר ביום המחרת ולאורך כל סופי השבוע) עולה רק 4.9 אג'. זהו המחירון הזול ביותר בתחום התקשורת.
בתקופה האחרונה הובילה בזק מספר מהלכים שיווקיים מאסיביים אשר עסקו בתפיסת המחיר של החברה. בתחילת השנה ערכה החברה סידרה של 3 קמפיינים על ירידת הקישוריות שהדגישו את הכדאיות של השיחה מבזק לסלולר לעומת שיחות בין הרשתות הסלולריות ואף בתוך אותה רשת סלולרית.
כזכור, רק לאחרונה ירדו שוב המחירים בתוך רשת בזק בעקבות "עידכון גרונאו". בשעות השיא, ירד המחיר מ 12 אג' לדקה ל 11.9 אג' לדקה, ובשעות השפל (מ7 בערב עד שבע בבוקר ובסופי שבוע) מ 5 אג' לדקה ל 4.9 אג' לדקה.
כעת מבקשת בזק להעלות את מודעות הציבור למחירון החדש של בזק, שהוא הזול אי פעם. סקרים שעורכת בזק מלמדים שעל אף ש – 78% מהציבור יודע כי שיחה באמצעות בזק הינה הזולה ביותר, רוב הציבור אינו מודע למחיר האמיתי והזול של בזק, במיוחד בשעות הערב ובסופי שבוע.
מחירי בזק – הופכים להיות, שוב ושוב, אטרקטיביים יותר ויותר. עלות דקת שיחה בבזק ירדה בשנים האחרונות באופן עקבי, ומאז שנת 2000 ירדו מחירי השיחות בבזק בלמעלה מ -50%.
מחיר דקת שיחה בבזק – בשעות השיחה הפופולאריות ביותר במגזר הפרטי שהן שעות הערב ובסופי שבוע – הוא היום פחות מ- 5 אג' – 4.9 אג' לדקה בלבד. בזק – לעומת הסלולר - מחייבת את הלקוחות עבור זמן השיחה האמיתי, על-פי שניות, החל מהשניה הראשונה לשיחה.
כך למשל – שיחה ממושכת שאורכה 20 דקות בערב מבזק לבזק – תעלה פחות משקל אחד. בהשוואה, לשיחה דומה בין רשתות סלולאריות עלותה היא כ- 21 ש"ח (לפי מחירי מחירון). שיחה בבזק, לפיכך, עולה כאחד חלקי 20 בלבד משיחה בין רשתות סלולריות – פער עצום שהציבור לא תמיד מודע לו.
סרט הטלוויזיה שיעלה הערב מוצג כולו מזווית הראייה של מטבע של חמש אג', אשר עקב ערכו הנמוך הוא מושלך כחסר ערך, מתגלגל ברחובות, נופל לתוך תעלת מים ובסוף נסחף לעולם בו מטבע של 5 אג' הוא בעל ערך: העולם של בזק.
הקמפיין הוכן על-ידי משרד הפרסום אדלר, חומסקי וורשבסקי ויכלול סרט טלוויזיה, מודעות בעיתונים ופעילות קידום מכירות.
סמנכ"ל השיווק בבזק רן גוראון אמר כי המטרה היא לגרום לציבור להפנים שבצריכה נבונה של תקשורת הטלפוניה שלו הוא יכול לחסוך סכומים לא מבוטלים. "אין עוד חברה שיכולה להציע כמו בזק, דקת שיחה בפחות מ 5 אג'. שיחת טלפון מהבית בשעות הערב, מבזק לבזק, מאפשרת לשוחח שיחות ארוכות בעלות אפסית. חשוב שהציבור ידע את המידע הזה ויכלכל צעדיו כהבנתו. הפערים במחיר הם ללא ספק משמעותיים. למרות שבגדול הציבור יודע ששיחה בבזק היא זולה – לא תמיד יודעים וזוכרים עד כמה. קמפיין ה 5 אג' מבקש לחדד את המסר הזה", אמר גוראון.