רשת "הוניגמן" משיקה את קולקציית סתיו-חורף 2006/7 ויוצאת בקמפיין רחב בהשקעה כוללת של כחצי מיליון דולר.
קמפיין הוניגמן להשקת קולקציית סתיו-חורף 2006/7 בכיכובה של הדוגמנית, שחקנית והזמרת מלאני פרס יכלול קטלוג מעוצב שיופץ בלמעלה ממיליון בית אב, שלטי חוצות בפריסה ארצית , פרסום ע"ג קירות באזור גוש דן, ומודעות בעיתונות הארצית ובמגזיני נשים, באמצעות משרד הפרסום גלר- נסיס תחת הקונספט תירוצים.
לדברי מיכה הוניגמן, מנכ"ל הוניגמן: "הקונספט העומד מאחורי האסטרטגיה הפרסומית והשיווקית של החברה הנו פנייה לנשים בגילאי 25-35 שהינן נשים עסוקות, קרייריסטיות שמתמרנות בין כל תחומי החיים, ומחפשות פתרונות אופנתיים שיתנו להם את המענה המושלם לכל שעות היום ובשבילן הקנייה בחנויות הוניגמן מספקת להן דרישה זו."
רשת הוניגמן נמצאת בבעלות מיכה ויעקב הוניגמן, קבוצת הוניגמן, מפעילה את הרשתות הוניגמן, הוניגמן קידס ורשת TNT. לרשת הוניגמן כ - 51 סניפים ברחבי הארץ. ולקבוצה סה"כ 150 חנויות.