X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קלוגס
▪  ▪  ▪

"קלוגס", חברת הדגנים מס' 1 בעולם, ממשיכה לתמוך במותג המוביל ספיישל K ועולה בקמפיין טלוויזיה בתקופת החגים. הקמפיין מותאם לאסטרטגיה העולמית של "קלוגס ספיישל K" וכולל חסות לתחזית מזג האוויר בערוץ 2, פעילות קד"מ ייחודית ברשת הנשית לחיטוב והרזייה - סטודיו C, ומבצעים אטרקטיביים ברשתות השיווק.
חברת ש. שסטוביץ משקיעה כ- 250 אלף דולר בקמפיין שיעלה למשך חודש ימים תחת הסיסמא: "משהו במיוחד בשבילך - דגני ספיישל K מסייעים בשמירה על הגזרה". הקמפיין פונה לנשים המעונינות להיראות במיטבן מבלי להתפשר על הטעם ומציע את קלוגס ספיישל K - דגנים פריכים, עשירים בטעם ודלים בשומן המסייעים בשמירה על הגזרה ומומלצים כחלק מאורח חיים בריא ורזה.
מסקר שנערך לאחרונה ע"י חברת הסקרים "אינטרסייט", עולה כי 40% מהישראלים מעלים במשקל בתקופת החגים וכי מרביתם נשים (44% לעומת 34% בקרב הגברים).
עוד עלה בסקר כי 55% מהנשאלים המעלים במשקל, מעוניינים לשלב את דגני הבוקר קלוגס ספיישל K בתפריט שלאחר החג בתקווה כי יסייעו להם להוריד את עודפי החגים מבלי לוותר על הטעם...
בהתבסס על ממצאי המחקר ובמטרה לחדד את המסר - 'מסייע בשמירה על הגזרה', מתזמנת החברה את הקמפיין לתקופת "אחרי החגים" בה נשים מחפשות פתרון בריא טעים ומזין לשמירה על הגזרה ולהורדת הקילוגרמים המיותרים שהצטברו במהלך החגים.
שירה ויינר, מנהלת מותג קלוגס מוסרת כי: "דגני ספיישל קיי תוכננו במיוחד עבור נשים הן מבחינת הרכב המוצר והן מבחינת ערכיו התזונתיים כך שמהווים פתרון תזונתי אופטימאלי המותאם לצרכיהן ואורח חייהן".
הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום "טמיר כהן JWT".

תאריך:  27/09/2006   |   עודכן:  27/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il